Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@17:00:56 GMT

امسال ۱۰۰ میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات نیاز است

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۳۴۷۱

امسال ۱۰۰ میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات نیاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، جبار دوست‌محمدی عصر امروز در نشست ستاد معین بازسازی عتبات عالیات استانداری سمنان که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: برای سال ۱۴۰۰ بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده ۱۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی و بازسازی عتبات عالیات نیاز است.

وی افزود: استان سمنان همانند سال‌های گذشته بخشی از کار بازسازی و برنامه‌های عمرانی ستاد بازسازی عتبات عالیات را برعهده گرفته است که باقدرت برای اجرای این برنامه‌ها تلاش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان سمنان بیان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی برای جذب خیر با هدف بازسازی عتبات عالیات در دستور کار قرار دارد.

بومی‌سازی دستورالعمل ستاد بازسازی عتبات عالیات استانداری سمنان 

نماینده تام‌الاختیار استاندار و رئیس ستاد معین بازسازی عتبات عالیات استانداری سمنان نیز در این جلسه گفت: با مشارکت اعضا در این جلسه توانستیم دستورالعمل ستاد معین بازسازی عتبات عالیات استانداری سمنان را بازنگری و بومی‌سازی کنیم.

حسن اسلامی‌راد افزود: این دستورالعمل در کمترین زمان ممکن به فرمانداری‌های هشت شهرستان استان سمنان ابلاغ و احکام شهرداران و فرمانداران ستاد معین بازسازی عتبات عالیات استانداری سمنان صادر می‌شود.

وی ادامه داد: به برکت ماه مبارک رمضان دستورالعمل‌های ستاد معین بازسازی عتبات عالیات استانداری سمنان در گام اجرایی قرار گیرد و دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها وظایف خود را به‌درستی انجام دهند.

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استان سمنان بیان کرد: کمیته اجرایی ذیل ستاد معین بازسازی عتبات عالیات استانداری سمنان تشکیل می‌شود و کمیته فرهنگی و روابط عمومی این ستاد معین هم برنامه‌های خود را در گام اجرایی قرار دهد.

استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای اجرای برنامه‌های فرهنگی

مسؤول کمیته فرهنگی و روابط عمومی ستاد معین بازسازی عتبات عالیات و معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: از ظرفیت موکب رسانه‌ای فجر برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و روابط عمومی ستاد معین بازسازی عتبات عالیات استانداری سمنان استفاده خواهد شد.

حجت‌الله یحیایی اضافه کرد: تلاش می‌شود تا همچون گذشته از طرفیت صدا و سیمای مرکز سمنان نیز در ارتباط با اجرای دقیق فرهنگ‌سازی ستاد معین بازسازی عتبات عالیات استانداری سمنان پای استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: فضای مجازی ظرفیت بسیار خوبی برای تبلیغ رویه‌های فرهنگی ستاد معین بازسازی عتبات عالیات است که باید با تولید محتوا از آن بهره برد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان بازسازی عتبات عالیات ستاد معین بازسازی عتبات عالیات استان سمنان روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۳۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان از احداث و بازسازی سرویس‌های بهداشتی این منطقه با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اظهار کرد: سرویس بهداشتی امام‌زاده محمد (ع) با ۷۰ در صد پیشرفت فیزیکی و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال بازسازی شد، این سرویس بهداشتی شامل ۱۶ چشمه و زیربنای حدود ۱۶۰ مترمربع است.

وی با بیان اینکه این سرویس بهداشتی مدت طولانی قابل استفاده نبود و با تخریب سرویس بهداشتی موجود اقدام به بازسازی شد، افزود: در حال حاضر بتن‌ریزی کف سرویس بهداشتی و نصب مهار قوطی‌کشی داخل کار برای نصب درهای سکوریت انجام و در ادامه بازسازی سرویس بهداشتی تهیه و اجرای دیوارهای داخلی با بلوک سفالی، تهیه و اجرای عایق رطوبتی، تهیه و نصب سرامیک در بدنه و سرامیک در کف، تهیه و نصب در و پنجره فلزی، آلومینیومی و سکوریتی، تهیه و اجرای شیشه ساده، تهیه و اجرای سقف کاذب کناف، رنگ آمیزی و تأسیسات انجام می‌شود.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به بازسازی سرویس بهداشتی پارک ملت گفت: این سرویس بهداشتی با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال شامل نما بدنه با سنگ به بهره‌برداری رسید.

کارگر تصریح کرد: بازسازی سرویس بهداشتی پارک سعدی با ۱۰۰ در صد پیشرفت فیزیکی و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال شامل تکمیل لوله گذاری فاضلاب و پرسازی کف، تهیه و اجرای دیوارهای داخلی با بلوک سفالی، تهیه و اجرای عایق رطوبتی، تهیه و نصب سرامیک در بدنه و سرامیک در کف، تهیه و نصب در و پنجره فلزی، آلومینیومی و سکوریتی، تهیه و اجرای شیشه ساده، تهیه و اجرای سقف کاذب کناف، رنگ‌آمیزی و تأسیسات و سنگ بدنه سرویس بهداشتی پارک سعدی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بازسازی سرویس بهداشتی ورودی پارک صفه با زیر بنای ۱۰۰ متر مربع با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ۱۰ میلیارد ریال اعتبار شامل اجرای قیر و گونی کف، نصب چهارچوب‌های فلزی و اجرای سرامیک بدنه سرویس بهداشتی صفه و سرامیک در کف، تهیه و نصب درب و پنجره فلزی، آلومینیومی و سکوریتی، تهیه و اجرای شیشه ساده، تهیه و اجرای سقف کاذب کناف، رنگ آمیزی و تأسیسات انجام شد.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به احداث سرویس بهداشتی مسیر زاگرس گفت: پیشرفت فیزیکی احداث این سرویس بهداشتی ۳۰ درصد و اعتبار آن ۲۰ میلیارد ریال با زیربنای ۹۰ متر مربع است، همچنین اجرای قیر و گونی، نصب چهارچوب‌های فلزی و اجرای سرامیک بدنه سرویس بهداشتی صفه و سرامیک در کف، تهیه و نصب در و پنجره فلزی، آلومینیومی و سکوریتی، تهیه و اجرای شیشه ساده، تهیه و اجرای سقف کاذب کناف، رنگ‌آمیزی و تأسیسات آن انجام شده است.

کد خبر 747097

دیگر خبرها

  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان