Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین قرمزها در آستانه بازی حساس امشب، توصیه هایی تاکتیکی برای یورگن کلوپ و بازیکنان لیورپول داشته است. 

رافائل بنیتس اعتقاد دارد لیورپول هنوز هم می تواند با ارائه یک بازی با برنامه، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از میرر، لیورپول برای این که در نیمه نهایی حریف چلسی شود، باید شکست ۳-۱ در دیدار رفت مقابل رئال مادرید را جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بزرگ ترین مشکل آن ها در این مقطع، مصدومیت مهره های کلیدی در قلب خط دفاعی است که باعث می شود نت فیلیپس و اوزان کاباک در آن پست به کار گرفته شوند. با این حال بنیتس می گوید با یکسری تغییرات تاکتیکی، می توان این ضعف را پوشش داد. 

گاهی تیم خیلی جلو بازی می کند و این کار حریف را برای فرار به پشت خط دفاع آسان می کند. نمی گویم باید عقب بنشینند ولی باید کمی عقب تر بروند. منظور من حدود پنج متر است که اجازه خواهد داد به جای این که دائما به عقب بدوید، بتوانید به سمت توپ حمله ور شوید. 

در نقطه مقابل، قرمزها احتیاج دارند که در فاز تهاجمی فرصت طلب باشند. 

این که لیورپول بازی را پر انرژی و خوب شروع کند واقعا مهم است ولی در عین حال اگر در دقایق ابتدایی به گل نرسیدند، نباید عجله کنند و دستپاچه شوند. باید تمرکز کنند و در وهله اول دروازه تیم را بسته نگه دارند. حتی اگر دیر به گل اول دست پیدا کنند، با توجه به بازیکنان با کیفیتی که دارند، باز هم برای زدن گل بعدی فرصت خواهند داشت.  

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس افشاگری عجیب داماد علی انصاریان: دو ماه مقاومت کردم این عکس را پخش نکنم دنیا مبهوت سوپرگل طارمی؛ گل ستاره ایرانی باید نامزد پوشکاش شود / تصاویر ادامه تبعیض ‌ها بین پرسپولیس با حریفان / اعتراض مجدد به زمین تمرین سوپرگل مهدی طارمی به چلسی با کیفیت HD (به همراه گزارش انگلیسی و عربی) مثال عجیب و 18+ نیمار درباره استفاده نکردن از مالکیت توپ

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۳۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!

به  گزارش "ورزش سه"، زبیر نیک‌نفس هافبک دفاعی استقلال پس از مصدومیت مهدی مهدی‌پور به ترکیب اصلی این تیم اضافه شد و در بازی‌های اخیر به خوبی در میانه میدان ایفای نقش می‌کند.

این بازیکن با سبک متفاوت نسبت به مهدی‌پور در خط هافبک استقلال بازی می‌کند و عملکرد خوبی داشته است، او در اکثر جنگ‌های میانه میدان حضور دارد و با انتقال سریع توپ به کناره‌ها یا یک سوم دفاعی حریف سرعت بالاتری به فوتبال استقلال داده است.

زبیر علاقه زیادی به نگه داشتن توپ در اختیار خود ندارد و پس از بریدن توپ یا گرفتن از هافبک‌های حریف با کمترین ضربه به توپ آن را به ماشاریپوف، جلالی یا حردانی انتقال می‌دهد تا آبی‌ها خیلی زود در فاز هجومی قرار بگیرند و این موضوع باعث نشاط بیشتر و خطرناک‌تر بودن استقلال در حملات شده است.

او در غیاب مهدی‌پور و بازگشت روزبه چشمی به خط دفاعی در کنار رضاوند دو هافبک دفاعی استقلال هستند، زبیر با حرکات عرضی و پوشش نقاط مختلف زمین فعالیت بیشتری دارد و رضاوند با تمرکز بیشتری در وسط زمین حضور دارد و نزدیک به محوطه جریمه استقلال فعالیت می‌کند.

شاید زوج رضاوند و نیک‌نفس خلاقیت بالایی نداشته باشد اما با توجه به خصوصیات دفاعی‌ای که دارند آزادی عمل بیشتری برای جلال‌الدین فراهم کرده‌اند و این هافبک ازبک به خوبی در ترکیب استقلال جا افتاده است.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • سلیمی تراکتور را رفت و برگشت کرد!(عکس)
  • واکاوی تساوی سپاهان و پرسپولیس؛ سرد، کسل کننده و بی‌روح
  • مطهری و استفاده بهینه از مطهری!
  • ترزیچ: با تمام وجود فینال ومبلی را می‌خواهیم
  • هشدار انریکه به دورتموند: چیزی برای از دست دادن نداریم
  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم
  • قلب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر مقابل سپاهان
  • ابراز شادمانی نادال در پی حذف از مسترز مادرید!