Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@04:57:36 GMT

گزارش زنده| تراکتور ایران ۲ - پاختاکور ازبکستان ۱

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۳۷۶۲

گزارش زنده| تراکتور ایران ۲ - پاختاکور ازبکستان ۱

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، ایلیا تاری‌وردی؛ در اولین روز از بازی های لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ امروز چهارشنبه تیم تراکتور ایران از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف پاختاکور ازبکستان می رود.

با گزارش اتفاقات مهم این بازی با ما همراه باشید.

ترکیب پاختاکور ازبکستان 

سنجر کواتوف، خوجی اکبر علی جانوف، انزور اسماعیلوف، ایگور کریمتس، فرخ سیفیف، ابرور اسماعیلوف، سردار سابیرخوجایف، سردار رشیدف، دراگان سران، عزیزبک تورگون بوئف، ارن دردیوک

ترکیب تراکتور ایران

محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، مهدی تیکدری، میثم تیموری، میلاد فخرالدینی، اشکان دژاگه، محمد عباس زاده، پیمان بابایی

گل‌های بازی:

پاختاکور ازبکستان: (دراگان چران ۶۹)

تراکتور ایران: (اشکان دژاگه ۵۳) (محمد عباس زاده ۵۵)

کارت زرد:

پاختاکور ازبکستان: -

تراکتور ایران: (محمدرضا خانزاده ۲۲)

کارت قرمز:

پاختاکور ازبکستان: -

تراکتور ایران: -

مهم ترین اتفاقات بازی؛

دقیقه ۸: اشتباه اکبر ایمانی باعث شد سردار رشیدوف در موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما توپ او با خوش شانسی تراکتوری ها به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۱۴: یک پاس عمقی بلند به پشت دفاع تراکتور می رفت دردیوک را در موقعیت تک به تک قرار دهد اما اخباری با خروج موفق خود مانع از شوتزنی بازیکن حریف شد.

دقیقه ۱۵: دردیوک در سمت راست محوطه جریمه تراکتور صاحب توپ شد و با شوتی زمینی از زاویه بسته دروازه اخباری را هدف گرفت اما دروازه بان تراکتور به خوبی و با پا توپ او را مهار کرد.

دقیقه ۱۷: سانتر زیبای رشیدف از سمت چپ را دردیوک با ضربه سر روانه دروازه تراکتور کرد که این ضربه با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۱: ضربه سر بابایی در محوطه جریمه خانزاده را وارد موقعیت گل زنی کرد اما توپ این بازیکن با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: ضربه سر دیگو چران با پشت سر روی ارسال ایستگاهی در دهانه دروازه به زمین خورد تا مهار آن دشوار شود اما اخباری با جهشی دیدنی و یک دستی توپ را راهی کرنر کرد.'

دقیقه ۴۵+۱: شوت ناگهانی پیمان بابایی بعد از برخورد به کاپیتان تیم پاختاکور تغییر مسیر داد تا کواتف را برای مهار آن با مشکل مواجه کند؛ دروازه بان پاختاکور اما با توجه به شدت پایین ضربه آن را در اختیار گرفت.

دقیقه ۵۳: شوت پیمان بابایی در داخل محوطه جریمه به دست اسماعیل اف برخورد کرد که داور آن را پنالتی اعلام کرد. اشکان دژاگه ضربه پنالتی را وارد دروازه کرد.

دقیقه ۵۵: فرار زیبای محمد عباس زاده او را در موقعیت تک به تک قرار داد او در ادامه با یک ضربه زیبا توپ را وارد سه کنج دروازه کرد.

دقیقه ۶۷: شوت  محکم رشیدف در موقعیت خطرناک تا دهانه دروازه رفت که خانزاده به زیبایی توپ را از روی خط دروازه به بیرون کشید.

دقیقه ۶۹: دراگان چران با حرکت در محوطه جریمه تراکتور شوت خود را به گوشه دروازه این تیم وارد کرد تا اختلاف را به حداقل برساند.

هومن جعفری کد خبر: 1093134 برچسب‌ها تراکتورسازی تبریز پاختاکور ازبکستان لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز پاختاکور ازبکستان لیگ قهرمانان آسیا پاختاکور ازبکستان تراکتور ایران محوطه جریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۳۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کاپیتان پرسپولیسی‌ها که در ضربات پنالتی سرنوشت ساز مقابل ایرالکو به عنوان هفتمین نفر از تیمش توپ را روی نقطه گچی کاشته بود با پای چپ ضربه به سمت راست دروازه احمد گوهری شلیک کرد اما در این جدال تک به تک ناکام ماند.

به گزارش ورزش سه، این صحنه یادآور لحظه‌ای بود که امیری در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ و در روزهایی که تازه به عنوان یک ستاره به فوتبال ایران معرفی شده و در حال درخشش بود مقابل دروازه عراق ناکام ماند و باعث حذف تیم ملی ایران را فراهم آورد.

ضربه امروز امیری که در بازگشت از مصدومیت هنوز به فرم مد نظر خود نرسیده به معنای حذف پرسپولیس از اولین جام این فصلش بود؛ اتفاقی که با یک تصور عامه و تاریخی از کاپیتان پرسپولیسی‌ها با توجه به چپ‌پا بودنش شاید انتظار هم می‌رفت.

امیری در بازی جام ملت‌ها توپ را به تیر عمودی دروازه زد اما این بار احمد گوهری که تا همین پارسال در پرسپولیس حضور داشت و به صورت قرضی در ایرالکو توپ می‌زند دست او را خواند و ضربه‌اش را مهار کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899948

دیگر خبرها

  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • پانزدهمین صعود ایران به فینال فوتسال آسیا
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام
  • صعود به فینال آسیا با دردسری به نام ازبکستان | خودمان کارمان را سخت کردیم!
  • گزارش زنده:تراکتور 0 - 0 ذوب آهن
  • ایران ۱ - ۲ ازبکستان/ گزارش زنده
  • ایران ۱ - ۱ ازبکستان/ گزارش زنده
  • گزارش زنده: ایران 0 - 0 ازبکستان