Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@11:18:34 GMT

کاهش ارزش سهام عدالت در آخرین روز هفته سوم فروردین

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۳۸۷۰

کاهش ارزش سهام عدالت در آخرین روز هفته سوم فروردین

به گزارش بورس تابناک، رنگ سبز شاخص بورس یک روز بیشتر عمر نداشت و بعد از جهش ۱۸ هزار واحدی شاخص کل در روز گذشته، امروز شاهد شروع قرمزرنگ بورس در ساعات ابتدایی معاملات بودیم، با وجود نوسانات شاخص، نهایتا نقشه بورس با رنگ قرمز به کار خود پایان داد و شاخص کل در پنجمین و آخرین روز هفته بیست و پنجم فروردین ماه، با کاهش هزار و ۳۲۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۴۳ هزار و ۲۳۵ واحد رسید و شاخص کل هم‌وزن نیز سرخپوش شد و با افت ۸۰۵ واحدی به ۴۳۴ هزار و ۴۳۹ واحد رسید در این روز شاخص کل ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۱ و شاخص هم‌وزن ۰.۱۸ کاهش داشتند.
سه نماد شاخص‌ساز یعنی شستا، کچاد و کگل تنها نماد‌هایی بودند که جلوی کاهش هرچه بیشتر را گرفتند و در طرف مقابل نماد‌های فملی، شپنا، شبندر و شتران اثر منفی روی شاخص کل گذاشتند و «شستا»، «برکت» و «فولاد» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند


ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۳۲۸ هزار و ۶۰۳ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۳ درصد معادل ۲۸ هزار و ۵۰۱ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۹۹۷ هزار و ۱۶۱ تومان رسیده است.

   ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:    
ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۷۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۱۷۰ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۶۳۴ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۶۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۹۱۰ تومان معامله شد.

   ارزش درایکم در یکماه گذشته:

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان بهروز کمالوندی دعای روز اول رمضان ارزش سهام عدالت شاخص بورس دارایکم گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان بهروز کمالوندی دعای روز اول رمضان سهام عدالت شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۳۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) با یک‌هزار و ۷۰ واحد رشد در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۴۴۸ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با چهار هزار و ۶۵۰ واحد افزایش به ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۶۰۳ واحد افزایش به ۴۲۷ هزار و ۴۴۹ واحد رسید.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۱۶ واحد رشد، به ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد