Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، داوود توسل شامگاه چهارشنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر تیم ایمان شیراز در هفته دوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال افزود: پیش از دیدار با تیم اهورای بهبهان، از برخی از بازیکنان ما آزمایش کرونا گرفته شد که جواب آن مثبت بود و با اعلام مراتب به سازمان لیگ، این بازی لغو شد.

وی با بیان‌اینکه اوایل هفته جاری از بازیکنان دوباره آزمایش کرونا گرفته شد که نتیجه‌اش منفی بود  و این افراد دوباره به ترکیب تیم اضافه شدند، گفت: ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، برای دیدار فردا با تمام بازیکنان به میدان خواهیم رفت و محروم و مصدوم هم نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسل با اشاره به روند تمرینات تیمش و حضور در مرحله پلی اف ابراز امیداوری کرد که دیدارهای خوب و با کیفیتی را در آینده  بتوانیم به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: تیم ما آماده دیدار با ایمان شیراز است و برای برگزاری هر ۶ دیدار خود در مرحله پلی‌آف نیز در آمادگی کامل قرار دارد.

وی با بیان اینکه نسبت به مرحله نخست لیگ برتر تیم ما متحول شده است؛ افزود: در دیدارهای خانگی و خارج از خانه بددنبال کسب حداکثر امتیازات هستم و امیدوارم به آن دست یابیم و در لیگ برتر بمانیم.

سرمربی تیم فوتسال بازارهای کوثر اصفهان با بیان اینکه تیم ایمان شیراز را بخوبی آنالیز کرده‌ایم، گفت:  در مرحله نخست لیگ برتر مقابل این تیم به یک پیروزی و تساوی دست یافتیم و در دیدار فردا با همه قدرت وارد زمین می‌شویم.

به گزارش ایرنا، در هفته دوم مرحله پلی‌آف، تیم فوتسال بازارهای روز کوثر برای ماندن در لیگ برتر، شامگاه پنجشنبه ۲۶ فروردین در اصفهان میزبان تیم ایمان شیراز است.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال کوثر اصفهان شیراز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال کوثر اصفهان لیگ برتر فوتسال کوثر اصفهان شیراز اخبار کنکور ایمان شیراز کوثر اصفهان مرحله پلی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فجرسپاسی شیراز و گل گهرسیرجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران از ساعت ۱۸ روز جمعه برگزار شد که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر صفر گل‌گهر به پایان رسید.

در دقیقه ۱۴ سعید سحرخیزان با ضربه سر گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه ۷۸ روبرتو تورس با شوتی زییا برای بار دوم دروازه تیم فجر سپاسی را باز کرد و در دقیقه ۸۶ نیز مسعود زائر کاظمینی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

گل‌گهر با پیروزی مقابل فجرسپاسی شیراز به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کرد.

ترکیب اولیه دو تیم:

فجرسپاسی شیراز:

احمد محرابی، میثم مرادی، آرام عباسی، شاهین طاهرخانی، علی فتحی، علی نجفی، سعید زارع، حمید ملکی، محمدرضا فلاحیان، محسن سیفی و عباس بوعذار/ سرمربی:مهدی رجب‌زاده

گل‌گهر سیرجان:

محمدرضا اخباری، ابولفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علیرضا کوشکی، مهدی تیکدری، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، قائم اسلامی خواه و بایناما

سرمربی: ماریوس اوزونیدوس

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • گل‌گهر در شیراز به دنبال فرار از کابوس