Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@16:15:14 GMT

گل‌محمدی: اینجا شرایط خوب نیست اما ما بردیم!

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۴۵۲۵

گل‌محمدی: اینجا شرایط خوب نیست اما ما بردیم!

یحیی گل‌محمدی می‌گوید که باوجود نارضایتی از وضعیت در گوا، تیم او نمایش درخشانی را ارائه کرد.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با الوحده درباره این دیدار گفت: در این تورنمنت ها حریف اول و کسب سه امتیاز از این تیم بسیار مهم است و خوشبختانه توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. مقابل تیم خوبی بازی کردیم و این تیم شانس صعود به مرحله بعد را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی خوبی را خصوصا در نیمه دوم انجام دادند. سختی های زیادی را متحمل شدیم؛ هم بحث ترانسفر به اینجا بود و هم بحث کیفیت تمرین هایی که در این دو روزه داشتیم در گوا. متاسفانه کیفیت مورد انتظار نبود. از بچه ها متشکرم چون بازی خیلی سختی بود و بازی پرفشاری را در این شرایط جوی داشتند. این برد را به هواداران خوبمان تبریک می‌گویم. امیدوارم نتایجی بگیریم که منجر به صعود شود.

وی افزود: نیمه اول فکر می‌کنم نیمه ای بود که ما توانستیم در آن نتیجه را به دست بیاوریم. بازیکنان ما توانستند با پاس های کوتاه و فضاهای موجود فشار خوبی به حریف بیاورند. چند موقعیت خوب هم در نیمه اول داشتیم و فکر کنم خیلی فرصت طلب بودیم و توانستیم در نهایت هم خوب دفاع کنیم و هم از فرصت موجود بهره ببریم و سه امتیاز را بگیریم.

گل‌محمدی درباره نیمه دوم عنوان کرد: به نظرم در نیمه دوم انرژی تازه ای را به تیم دادیم. هم عیسی و هم کمال و هم علی، خیلی خوب در ادامه بازی به تیم کمک کردند. ما یک تیم خوب هم بیرون زمین داشتیم امروز و به اندازه خودشان خیلی کمک کردند./ ورزش سه

بیشتر بخوانید:

واکنش AFC به برد پرسپولیس

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت

به گزارش ورزش سه، مهرداد محمدی ستاره تیم فوتبال استقلال اگر در دیدار مقابل ذوب آهن کارت زرد دریافت کند بازی حساس این تیم مقابل فولاد خوزستان را از دست خواهد داد و به دلیل چهار کارته شدن محروم خواهد بود.

محمدی در بازی با مس رفسنجان در هفته هفتم لیگ برتر در دقیقه 25 اولین کارت زرد خود را دریافت کرد، دومین کارت زرد او به هفته سیزدهم لیگ برتر باز می‌گردد که در دقایق پایانی مسابقه از داور دریافت کرد.

مهاجم استقلال هفته گذشته در بازی با تراکتور هم کارت زرد دریافت کرد تا در آستانه محرومیت قرار بگیرد و در بازی با ذوب آهن باید با تمرکز و احتیاط بیشتری به میدان برود تا بتواند استقلال را در هفته های پایانی همراهی کند.

او به همراه گوستاوو بلانکو زوج هجومی خوبی تشکیل داده اند و غیبت محمدی در مسابقات حساس پیش رو می‌تواند یک چالش جدی برای نکونام و استقلال تبدیل شود، البته استقلال پیمان بابایی و آرمان رمضانی را در اختیار دارد و در صورتی که این بازیکن محروم شود می‌تواند از آنها بهره بگیرد.

دیگر خبرها

  • کارواخال: بعضی از هم تیمی‌هایم آخرین شب لیگ قهرمانان در سانتیاگو برنابئو را تجربه خواهند کرد
  • مظفری‌زاده: نتایج ما بهتر شده است ولی با خمس مشکلی نداشتیم
  • سرپرست نفت آبادان: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم/ محکوم به پیروزی تا پایان فصل هستیم
  • گل مردود استقلال به ذوب آهن؛ هم آفساید؟ هم هند؟
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • ترزیچ: امروز بردیم چرا اخراجم می‌کنید!
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!