Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@11:54:27 GMT

آتش‌سوزی در میانکاله

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۵۱۱۹

آتش‌سوزی در میانکاله

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ساعتی پیش وقوع حریق در محدوده یک شرکت تعاونی در منطقه «میانکاله» باعث انفجار چند تانکر سوخت و اعزام نیروهای امدادی به منطقه شد.

گزارش رسانه‌ها حاکی است، خوشبختانه این حریق به کومه‌های صیادی منطقه سرایت نکرده و نیروهای آتش‌نشانی در حال اطفاء حریق هستند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: این حریق به هیچ عنوان به مناطق حفاظت شده و طبیعی سرایت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا کنعانی تاکید کرد: عامل حریق انسانی بوده اما بررسی‌های تکمیلی پس از اطفاء حریق انجام خواهد شد و گزارش نهایی باید توسط آتش‌نشانی اعلام شود.

گفتنی است، نیروهای امدادی در حال حاضر در منطقه حاضر و در حال اطفاء حریق هستند.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش سوزی محیط زیست انفجار شرکت تعاونی محمدرضا کنعانی مدیرکل حفاظت محیط زیست حفاظت حریق آتش سوزی میانکاله نیروهای امدادی عامل حریق انسانی توسط آتش نشانی کومه های صیادی در حال اطفاء حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد دوم حسن عظیمیان اظهار کرد: عصر امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه حادثه حریق آشپزخانه بالای سالن زیبایی به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام و بلافاصله همکاران ایستگاه‌های عملیاتی ۶، ۴۴ و ۵۴ به محل حادثه واقع در مفتح ۵ اعزام شدند.

مدیر منطقه ۳ آتش نشانی مشهد با بیان اینکه محبوسین قبل از رسیدن همکاران به بیرون منتقل شده بودند، از اطفای این حریق با تلاش آتش نشانان خبر داد و گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • احراز قصور برخی مسؤولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • قصور برخی مسئولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت احراز شد + جزئیات
  • بازداشت در انتظار مدیرانی که در آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت ترک فعل کرده‌اند