Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پایان دور یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و مشخص شدن چهره ۴ تیم راه یافته به دور نیمه نهایی این رقابت‌ها، قرار است امشب تکلیف تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا هم مشخص شود. رقابت‌های امشب همگی از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچستر یونایتد - گرانادا / کار نه چندان سخت شیاطین سرخ در خانه 

شاگردان سولسشر این روز‌ها شرایط خوبی را سپری می‌کنند و توانسته اند در بیشتر دیدار‌هایی که به میدان رفته اند برنده مسابقه باشند، آن‌ها در لیگ اروپا هم خوب نتیجه گرفته اند و در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی هم توانستند به آسانی در زمین گرانادا با نتیجه ۲ بر صفر برنده بازی باشند و گام بلندی برای صعود به جمع ۴ تیم پایانی مسابقات بردارند. آن‌ها البته برای دیدار امشب چند مصدوم دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به مارسیال، خامس، بیلی، شاو و مگوایر اشاره کرد، با این حال کار آن‌ها برای امشب سخت نیست و انتظار می‌رود که بدون دردسر به مرحله نیمه نهایی برسندمخصوصا که شیاطین سرخ در ۵ بازی گذشته آمار ۴ برد را ثبت کرده اند و بیش از پیش آماده هستند.  

تیم فوتبال گرانادا هم البته حریف دست و پا بسته‌ای نیست، آن‌ها اگرچه یکی از تیم‌های متوسط اسپانیا محسوب می‌شوند، اما وقتی توانسته اند تا این مرحله صعود کنند نشان از آمادگی بالایشان دارد، آن‌ها در ۵ دیدار گذشته ۴ باخت داشته اند و انتظار می‌رود کار بسیار سختی در منچستر داشته باشند.  

آژاکس - رم / ماموریت غیر ممکن هلندی‌ها در ایتالیا 

دیگر دیدار امشب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مصاف تیم‌های فوتبال آژاکس هلند و رم ایتالیا است، این بازی قرار است به میزبانی ورزشگاه المپیک رم برگزار شود، ۲ تیم پیش از این و در آمستردام به مصاف هم رفته بودند که تیم فوتبال رم توانسته بود با نتیجه ۲ بر یک برنده مسابقه باشد، انتظار می‌رود آن‌ها برای بازی برگشت هم کار مشکلی نداشته باشند، زیرا حریف هلندی در صورتی که بخواهد جواز حضور در مرحله بعدی مسابقات را کسب کند باید حداقل ۲ گل بزند و بدون دریافت گلی کار را به پایان برساند.

بیشتر بخوانید

رویای رئیس جدید بارسلونا با جیب‌های خالی

البته نباید فراموش کرد که تیم فوتبال آژاکس همواره یک تیم غیر قابل پیش بینی بوده است و در بازی‌های بزرگ هم نتایج خوبی گرفته است، رمی‌ها امشب در حالی میزبان این دیدار خواهند بود که در ۵ بازی گذشته آمار ۳ برد، یک شکست و یک تساوی را ثبت کرده اند، آژاکسی ها، اما وضعیت به مراتب بهتری دارند و در ۵ بازی قبلی ۴ برد و یک شکست ثبت کرده اند.  

آرسنال - اسلاویاپراگ / مسیر غیر هموار شاگردان آرتتا برای صعود 

آرسنال انگلیس که در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا نتوانستند انتظار‌ها را برآورده کنند به نظر می‌آید که کار سختی برای قطعی کردن صعودشان به مرحله بعدی داشته باشند. آن‌ها در دیداری که میزبان بودند به تساوی یک - یک رسیدند تا کارشان برای صعود سخت شود، شاگردان آرتتا در صورتی که در این دیدار به تساوی بدون گل برسند نمی‌توانند جواز حضور به مرحله بعدی را کسب کنند.  

نماینده جمهوری چک هم تا به اینجا تیم خوبی نشان داده است، آن‌ها در دیدار‌هایی که در این فصل به میدان رفته اند همواره تیم برنده و برتر بوده اند و به نظر می‌رسد که کار را از آنچه که تصور می‌شود بیشتر برای آرسنال در این بازی سخت کنند. توپچی‌ها در ۵ دیدار گذشته تنها یک برد داشته اند و در ۲ بازی باخته اند و در ۲ دیدار دیگر هم به تساوی رسیده اند. آن‌ها در این دیدار اوبامیانگ و لوئیز را هم در اختیار ندارند.

دیناموزاگرب - ویارئال / نبرد سخت کروات‌ها برای ادامه شگفتی سازی در اروپا

آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا میان تیم‌هایی از کرواسی و اسپانیا خواهد بود، بازی که به میزبانی ویارئالی‌ها انجام خواهد شد و آن‌ها امیدوارند که بتوانند بدون دردسر به نیمه نهایی برسند چرا که در بازی رفت با نتیجه یک - صفر برنده میدان بوده‌اند. البته نباید فراموش کرد که نماینده کرواسی شگفتی ساز این دوره از مسابقات بوده و توانسته با شکست تیمی، چون تاتنهام توانایی هایش را به خوبی اثبات کند.  

دیناموزاگرب برای این بازی همه بازیکنانش را در اختیار دارد، اما ویارئال ایبورا و استیون را در اختیار ندارد، شایان ذکر است که تمام دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 

گزارش : آرین کرات

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ اروپا تیم فوتبال منچستر یونایتد تیم فوتبال آرسنال مرحله یک چهارم نهایی نیمه نهایی لیگ اروپا برای صعود رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آاس رم - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی

طرفداری - در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، رم میزبان بایرلورکوزن است:

اطلاعات بازی رم و لورکوزن تورنومنت: دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ زمان برگزاری: پنج شنبه ۲ می ۲۰۲۴ (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساعت برگزاری: 22:30 به وقت تهران محل برگزاری: استادیوم المپیکو، رم داور: فرانسوا لتکسیه (فرانسه) گلزنان:  ترکیب رم و لورکوزن ترکیب رم

۴۳۳ / اسویلار، کارسدورپ، مانچینی، اسمالینگ، اسپیناتزولا، پاردس، کریستانته، پلگرینی، الشعراوی، لوکاکو، دیبالا

ترکیب لورکوزن

۳۴۳ / کوار، استانیشیچ، تاه، تاپسوبا، فریمپونگ، اندریش، ژاکا، هینکاپیه، وریتس، گریمالدو، عدلی

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • مسیر افزایش طول عمر دندان هموار شد/ تبدیل دندان پوسیده به دندان سالم
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • واکنش های دیدنی دروازه بانان در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • آاس رم - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی