Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها-مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه خاتم‌الانبیاء از تحویل ۱۸۰ واحد مسکونی به زلزله‌زدگان سی‌سخت تا قبل از آغاز فصل سرمای سال ۱۴۰۰ خبر داد. - اخبار استانها -

اسدالله حاجی‌‌زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  قم ، به تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در راستای محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات به مردم زلزله‌زده سی‌سخت پرداخت و اظهار داشت: پس از وقوع زلزله، قرارگاه خاتم‌الانبیاء ساخت 180 واحد منزل مسکونی خسارت‌دیده در این منطقه را بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز کرد: پس‌ازاینکه تخریب این تعداد منزل توسط کارشناسان مربوطه تأیید شد، تخریب و آواربرداری نیز بعد از تنظیم صورت‌جلسه‌ها و قطع انشعابات انجام گرفت.

مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه خاتم‌الانبیاء خاطرنشان کرد: امسال نیز تا قبل از فصل سرما، این منازل مسکونی تکمیل و برای اسکان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

حاجی‌زمانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به اینکه در سی‌سخت  مردم زمستان سردی را داشتند، توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء سیستم‌های گرم‌کننده و هیتر برقی بین چادرها توزیع شد.

آخرین وضعیت شهرستان زلزله زده دنا/ ساخت منازل در سی سخت آغاز شدپرداخت کمک بلاعوض زلزله‌زدگان سی سخت آغاز شداختصاص بودجه برای بازسازی منازل و زیرساخت‌ها در سی سخت در لایحه بودجه 1400/ برخورد با متخلفان نظام مهندسی

وی بیان کرد: همچنین حدود 370 بسته معیشتی توزیع و با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز 300 دستگاه کانکس که هدیه رهبر معظم انقلاب بود بین مردم توزیع شد.

مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم‌الانبیاء ابراز کرد: در سفر29 اسفندماه 1399 فرمانده کل سپاه و فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء ، 370جهیزیه نیز در استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.

انتهای پیام/459/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرارگاه خاتم الانبیاء سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۶۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، مینا آژوغ  اظهار کرد: رتبه بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش درمورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • اجرای ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان