Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:19:26 GMT

حسینی: ۱۴۰۰ سال پله های ترقی زنان وزنه‌بردار است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۶۰۵۴

حسینی: ۱۴۰۰ سال پله های ترقی زنان وزنه‌بردار است

الهام حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: وزنه‌برداری زنان در حال پیشرفت بود اما کرونا شرایط را از سال گذشته بهم ریخت و سالن‌ها تعطیل شدند و وقفه‌ای در پیشرفت وزنه‌برداری زنان ایجاد شد.

وی افزود: وزنه‌برداری رشته‌ای است که باید مرتبا تمرین کنید و به صورت اصولی رکورد بزنید تا از دیگران عقب نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلما در این مدت استقبال زیادی از این رشته شده است و علاقمندان بسیاری دارد.

نخستین مدال‌آور وزنه‌برداری زنان عنوان کرد: در این یکسال گذشته دوستان و دیگر وزنه‌برداران بسیار تلاش، تمرین و پیشرفت کردند. در بخش عمومی شرایط برای همه یکسان نبوده اما آنان که در سطح حرفه‌ای کار کردند، رو به رشد بودند و این وقفه به آنان کمک کرد.  

وی بدترین اتفاق سال گذشته را ادامه‌دار شدن کرونا و از دست رفتن خیلی از هموطنان عنوان کرد و گفت: همچنین بهترنی اتفاق این سال برایم رکوردهای خوبی بود که قبل از آسیب دیدن زانویم می‌زدم.

حسینی یادآور شد: آخر فروردین هم مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان برگزار می‌شود و همه هدف و تلاشم این است تا بهترین رکورد را ثبت کنم و به سهمیه المپیک برسم. هر چند کار آسانی نیست اما تمام تلاشم را می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۰ برای زنان وزنه‌بردار یک پله ترقی نسبت به سال‌های گذشته محسوب می‌شود، گفت: این سال، سال پیشرفت و رشد وزنه‌برداری زنان است.

برچسب‌ها سید الهام حسینی وزنه برداری زنان المپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزنه برداری زنان المپیک توکیو وزنه برداری زنان المپیک توکیو اخبار کنکور وزنه برداری زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۶۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمداشرفی با بیان اینکه در اجرای این پروژه بهسازی چشمه، احداث خط انتقال و شبکه توزیع و حفر چاه پیش بینی شده است، اظهار داشت: برای اجرا و اتمام این پروژه ۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی افزود: با اتمام و بهره برداری از این پروژه، یک هزار و ۴۴۹ خانوار روستایی با ۵ هزار و ۷۶۹ نفر جمعیت از آب آشامیدنی سالم بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اعلام اینکه آبرسانی به مجتمع هاسون شهرستان ماکو نیز در دست اجرا است، افزود: این پروژه در حال حاضر از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را ۱۳۰ میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه ۱۸۵ خانوار با ۷۱۹ نفر جمعیت از آب شرب سالم بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو