Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه در دیدار صمیمی اعضای کمیته سیاسی جبهه اصلاحات استان قزوین، اضافه کرد: دولت تدبیر و امید در هشت ساله گذشته با همه تنگناها و موانع کارها و خدمات ماندگاری را از خود به یادگار باقی گذاشته است و در حوزه های توسعه و زیرساختی از جمله راه سازی، سدسازی، انتقال آب، برق و گاز، خطوط مخابراتی و تقویت اینترنت، تقویت امکانات بخش بهداشت و درمان و ایجاد زیرساخت های کشاورزی، صنعتی و سرمایه گذاری کارهای زیادی انجام شده که نمی توان آنها را نادیده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انتخابات پیش رو، ضمن تاکید بر ایجاد فضای سرشار از شور و نشاط انتخاباتی در استان، افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید فرموده اند،اصل بر مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ است.

جمالی پور گفت: حضور و رقابت چهره های شاخص جناح های مختلف سیاسی در شکل گیری یک انتخابات پرشور با مشارکت چشمگیر بسیار اثرگذار است.

وی افزود: فضای سالم رقابتی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با احترام گذاشتن به رقبا و تخریب نکردن افراد و جناح ها شکل می پذیرد.

استاندار قزوین ادامه داد: دست اندرکاران ستاد انتخابات از تک تک آرای مردم شریف استان صیانت می کنند و به هیچ وجه اجازه نخواهند داد منافع برخی موجب تخریب اعتماد عمومی به دولت و نظام شود.

برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران دولت تدبیر و امید استان قزوین هدایت الله جمالی پور استانداری قزوین حسن روحانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران دولت تدبیر و امید استان قزوین پیروزی انقلاب اسلامی ایران دولت تدبیر و امید استان قزوین استانداری قزوین حسن روحانی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۶۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای مدارس استان قزوین فرسوده است

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین همزمان با روز گردامیداشت مقام معلم در مدرسه شاهد فضیلت گفت: شأن و جایگاه معلمان در کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی از جایگاه ویژه و برجسته‌ای برخوردار است.

وی افزود:  دولت سیزدهم قدردان زحمات و تلاش‌های معلمان در تعلیم و تربیت تربیت نسل جدید است.

اعلایی با اشاره به حوادث و تحولات در دانشگاه‌های آمریکا بیان کرد: دولتمردان آمریکایی تصور چنین تحولاتی را نداشتند.

وی با اشاره به بروز برخی ناهنجاری‌ها در جامعه تاکید کرد: سیستم آموزشی ما در مدارس باید برنامه ریزی کند تا با ریشه یابی این ناهنجاری‌ها جلوی این مشکلات گرفته شود.

استاندار قزوین، تخلیه هیجانات با بازی و ورزش را یکی از بهترین راهکار‌های جلوگیری از بروز ناهنجاری‌ها در سطح جامعه برشمرد.

وی توجه به مسائل دینی، ارزشی و اخلاقیات را از بهترین فاکتور‌های ایجاد جامعه مناسب بیان کرد.

اعلایی در پایان این دیدار با اهدای گل به معلمان مدرسه شاهد فضیلت از زحمات این قشر تقدیر و تشکر کرد.

محمد مهدی اعلایی سپس در جمع مربیان و معلمان هنرستان تربیت بدنی دولتی پسرانه ارزش گفت: ورزش در ایجاد روحیه شاداب و همچنین توسعه و پیشرفت جامعه تأثیر بسزایی دارد.

وی افزود: اثر گذاری وسیع هنرستان تربیت بدنی بر عرصه‌های مختلف جامعه بر کسی پوشیده نیست و این تاثیر به خوبی ملموس است.

استاندار قزوین با اشاره به ظرفیت‌های مستعد استان در حوزه ورزش اظهارداشت: ما این تاثیر را در خصوص عملکرد تیم فوتبال شمس آذر و همچنین المپیک دیدیم.

اعلایی بر حمایت مجموعه استانداری از ورزش استان تاکید کرد و گفت: استعداد‌های خوبی در استان در رشته‌های مختلف ورزشی داریم که کشف و شناسایی آنها در رونق ورزش استان بسیار اهمیت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • گرامیداشت روز معلم با حضور استاندار لرستان در مدرسه روستایی
  • فضای مدارس استان قزوین فرسوده است
  • تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • معلمی رسالت و تکلیفی آمیخته با عشق است
  • فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج
  • کنعانی: آمریکا با سرکوب دانشجویان حقوق‌بشر را نادیده گرفت
  • نقش کارگران در تولید بی‌بدیل است
  • در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران