Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@18:32:59 GMT

جشنواره ملی اعتکاف دانشگاهیان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۶۳۸۳

جشنواره ملی اعتکاف دانشگاهیان برگزار می شود

قم- دبیر اجرایی نخستین جشنواره ملی اعتکاف دانشگاهیان از برگزاری این جشنواره در ماه آینده خبرداد.

به گزارش قدس آنلاین؛عباس شبان نیا، دبیر اجرایی نخستین جشنواره ملی اعتکاف از استقبال شرکت‌کنندگان این جشنواره خبر داد و عنوان کرد: مهلت ارسال آثار جهت شرکت در نخستین دوره جشنواره ملی اعتکاف دانشگاهیان (فصل بندگی) با توجه به استقبال شایان توجه شرکت کنندگان تاچهارشنبه،  ۸اردیبهشت ماه سال۱۴۰۰تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ضمن اشاره به سطح قابل ملاحظه آثار دریافت شده توسط دبیرخانه اضافه کرد :باتوجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان که فرصت خوبی برای خلوت ومناجات باحق تعالی است تلاش شد تا با تمدید مهلت ارسال آثار فرصت دوباره ای در اختیار علاقمندان قرار دهیم. دبیر اجرایی جشنواره ملی اعتکاف دانشگاهیان در پایان خاطر نشان کرد: زمان اعلام شده تمدید نخواهد شد لذا از همه‌ی شرکت کنندگان و علاقمندان تقاضا میشود تا مهلت اعلام شده نسبت به ارسال و ثبت آثار خود اقدام کنند.
وی افزود اختتامیه این جشنواره ملی در اواخر ماه مبارک رمضان برگزار می گردد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان قم اعتکاف مراسم اعتکاف جشنواره ملی اعتکاف دانشگاهیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۶۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه این جلسه با بیان اینکه در جلسه شورای عالی سه مصوبه مهم داشتیم، بیان کرد: حسین بهاروند و خانم اشرف معینی به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری جایزه کاظمی آشتیانی در جلسه امروز انتخاب شدند.

وی اعلام کرد: 5 نفر از اعضای حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی برای عضویت در بنیاد سعدی برگزیده شدند که اسامی ایشان شامل علی‌اشرف صادقی، محمد دبیر مقدم،  موسی اسوار، محمدجعفر یاحقی است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مصوبه سوم جلسه امروز تصویب نقشه راه اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش بود، با اینکه سند تحول؛ قوی، مبنایی و اصولی نوشته شده، اما نقشه راه آن نوشته نشده بود این نقشه راه در شش ماه اخیر در وزارت آموزش‌وپرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین و کلیات این نقشه راه در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی