Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@22:45:00 GMT

معاوضه کریس با پاریس در دستور کار تورینی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۶۵۴۴

معاوضه کریس با پاریس در دستور کار تورینی‌ها

یوونتوس مشکلی با خروج رونالدو از این تیم نخواهد داشت و شاید بتوان مقصد بعدی این بازیکن را لیگ فرانسه دانست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، پس از ناکامی ادامه دار یوونتوسی‌ها در کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، شرایط به نوعی برای رونالدو و یووه تغییر کرده و نارضایتی‌های شدیدی از هر طرف وجود دارد که ممکن است ادامه کار را برای رونالدو سخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی با امید کمک به یووه برای کسب قهرمانی لیگ قهرمانان به این تیم رفت اما وی در انجام این کار موفق نبود و نتوانست کمکی به بانوی پیر بکند. سران باشگاه یوونتوس در حال حاضر از عملکرد تیم خود نیز رضایت ندارند و به احتمال زیاد این تیم قهرمانی در سری آ را نیز از دست داده است.

برخی شایعات حکایت از احتمال خروج رونالدو در تابستان دارند. باشگاه‌های مختلفی همچون پی اس جی ممکن است به جذب رونالدو علاقه مند باشند و حتی مبالغی را نیز برای جذب او پرداخت کنند. از سوی دیگر یوونتوس نیز می‌توانند با فروش رونالدو کمی از لحاظ مالی تقویت شود.

گفته شده است که مویزه کین، بازیکن سابق یوونتوسی‌ها به همراه مائورو ایکاردی دو نفری هستند که احتمالاً در جریان انتقال رونالدو به پاریس می‌توانند به تورین بروند. شرایط کنونی آلوارو موراتا و برخی احتمالات درباره عدم تمدید قرارداد قرضی او باعث می‌شود تا یووه نیاز به جذب یک مهاجم هدف تازه داشته باشد که ایکاردی از گزینه‌های جالب توجه است.

البته هنوز نمی‌توان با قطعیت در این باره نظر داد و اولویت پاریسی‌ها نگه داری دو ستاره خود یعنی نیمار و امباپه خواهد بود. همچنین بسیاری از باشگاه‌های برتر اروپا مایل به جذب ارلینگ هالند نروژی نیز هستند که پی اس جی و یووه نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود.

کد خبر 486945

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو رونالدو یوونتوس رونالدو پی اس جی تیم فوتبال یوونتوس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۶۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستیانو رونالدو باری دیگر آمادگی بدنی اش را به رخ کشید / تمرینات بدنسازی CR7

کریستیانو رونالدو با انتشار ویدیویی، تمریناتش را در باشگاه بدنسازی النصر عربستان به نمایش گذاشت.

دانلود (6.6MB)

دیگر خبرها

  • لیست داوران لیگ برتر؛ پل تیرنی قاضی دیدار منچستریونایتد - آرسنال
  • عکس| رونالدو قهرمانی تیم سابقش را تبریک گفت
  • کریستیانو رونالدو باری دیگر آمادگی بدنی اش را به رخ کشید / تمرینات بدنسازی CR7
  • آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز
  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال؛ از بوفون تا فن در سار / فیلم
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی