Web Analytics Made Easy - Statcounter

 «احمدرضا احسانی» روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این آزمون قرار بود در روزهای ۱۳ تا ۱۵ اسفندماه سال گذشته برگزار شود که به دلیل فراهم نشدن زیر ساخت های فنی به تعویق افتاد.

او گفت: ثبت نام آزمون امسال در ۱۴ رشته برگزار می شود و به منظور آشنایی با فرآیند برگزاری آزمون مذکور، در روز پنج شنبه دوم اردیبهشت ماه آزمون آزمایشی داوطلبان برگزار می‌شود و داوطلبان برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند به سامانه ثبت نام آزمون به نشانی https://quranedu.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir/
مراجعه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزشی مؤسسات و مراکز قرآنی کشور و ایجاد انگیزه در میان عموم مردم جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت، از اهدافی است که برای این آزمون در نظر گرفته شده است. 

به گفته احسانی، این آزمون روزهای هشتم، نهم و دهم اردیبهشت ماه و همزمان با ماه مبارک رمضان به صورت مجازی برگزار می‌شود. 

برچسب‌ها همدان قرآن کریم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان قرآن کریم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان همدان قرآن کریم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۶۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، معاون پرورشی دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان در حاشیه این کلاس آموزشی گفت: این دوره آموزشی خبرنویسی با هدف پیشرفت مهارت دانش آموز خبرنگاران جدید و افزایش مهارت آنها در خبر نویسی برگزار شده است.
حسین سرداری با اشاره به اینکه این دوره در دو روز پیش بینی شده افزود: مدرس این دوره سجاد سرداری نیا دانش آموزخبرنگار پانا‌ی مدرسه است که با حضور بیش از ۱۵ خبرنگار دبیرستان برگزار شد.
حسین سرداری گفت: امیدواریم که این دوره باعث پیشرفت دانش آموزان در حوزه‌ی خبر نویسی شود و ما شاهد پیشرفت آنها در این رشته باشیم.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • آغاز بزرگترین آزمون علمی در همدان
  • آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری