Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@23:40:41 GMT

کشف بیش ۱۹ تن آرد و سبوس قاچاق در بانه

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۷۲۳۳

کشف بیش ۱۹ تن آرد و سبوس قاچاق در بانه

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رسول کرمی چگینی فرمانده انتظامی شهرستان بانه گفت: ماموران ایست بازرسی شهید غلام الهی در حین کنترل خودرو‌های عبوری موفق به توقیف کامیون حامل بیش از ۱۹ تن آرد و سبوس قاچاق شدند.

او  با بیان اینکه ارزش ریالی این محموله قاچاق  بیش از یک میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال بر آورد شده است،افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکل پرونده تحویل  مراجع قضایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چگینی در پایان گفت: پلیس با هرگونه قاچاق مواد غذایی که امنیت اقتصادی را بهم بزند به شدت برخورد می‌کند و از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک با با شماره تلفن ۱۱۰ با خادمان خود در نیروی انتظامی درمیان بگذارند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا مراجع قضایی آرد قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۷۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان شهرستان قصرشیرین کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از ۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق ازجمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف‌شده را طبق نظر کارشناسان ۱۸ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

وی در پایان برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 748519

دیگر خبرها

  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • ممانعت شورای شهر از قطع درختان
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • (ویدئو) حمله خرس خرابکار به کندوهای زنبورداران در بانه
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر