Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای امید، پروانه دوستی، مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۳ و رئیس فرهنگسرای امید با اشاره به سنت حسنه اطعام روزه‌داران در ماه رمضان گفت: یکی از سنت‌های پسندیده و نیکو که در ماه مبارک رمضان در بین مؤمنان رایج است، اطعام روزه‌داران است. پذیرایی کردن از روزه‌داران و اطعام دادن بار‌ها در آموزه‌های دینی ما مورد توجه قرار گرفته و ثوابی عظیم برای آن برشمرده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهنگسرای امید برای ششمین سال پیاپی، افتخار میزبانی از گروه‌های خدماتی شهر تهران را در ماه مبارک رمضان پیدا کرده است.

وی ضمن تشریح ویژه برنامه «با رهروان سحر» به دبیری فرهنگسرای امید گفت: از آنجا که گروه‌های خدماتی گسترده‌ای نظیر کارکنان بیمارستان‌ها و اورژانس، پاکبانان، نیروی انتظامی، آتش‌نشان‌ها و ... از افطار تا سحر مشغول خدمت‌رسانی بی‌وقفه به شهروندان پایتخت هستند، ویژه برنامه «با رهروان سحر» به منظور تقدیم وعده سحری به این خدمت‌گزاران در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران برنامه‌ریزی شده است.

رئیس فرهنگسرای امید بیان کرد: این برنامه با عنایت پروردگار و با همت بانیان خیر برای ششمین سال پیاپی برگزار می‌شود تا تکریمی از تلاشگران همیشه سحرخیز شهرمان باشد و همدلی و نوع‌دوستی را در بهترین ماه سال برایمان به ارمغان بیاورد.

دوستی با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در توزیع وعده‌های سحری گفت: این وعده‌های سحری که با مشارکت شهروندان و بانیان خیر تهیه شده است، با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و به صورت بسته‌بندی شده در مراکز خدماتی نظیر کلانتری‌ها، آتش‌نشانی‌ها، بیمارستان‌ها و اورژانس و همچنین پاکبانان توزیع خواهد شد.

براساس این گزارش، ویژه برنامه «با رهروان سحر» به دبیری فرهنگسرای امید از اولین روز ماه مبارک رمضان (۲۵ فروردین ماه) تا ۲۰ اردیبهشت ماه در سطح مناطق ۲۲ گانه شهر تهران برگزار می‌شود. شهروندانی که مایل به همکاری و سهیم شدن در این سنت حسنه هستند می‌توانند به نزدیک‌ترین فرهنگسرای محل سکونت خود مراجعه و اعلام آمادگی کنند. هم‌چنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگسرای امید مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۳۳۵۵۲۰۴ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگسرای امید ماه رمضان رمضان1400 فرهنگسرای امید رهروان سحر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۷۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ احمد ابراهیمی با بیان اینکه در گیلان ۳ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی فعال است، افزود:۱۴ تا ۲۱اردیبهشت ۱۴۰۳ هفته بسیج سازندگی نام گذاری شده و در این هفته ۲۰۰ عنوان برنامه در استان تدوین واجرایی می‌شود.
وی از اجرای رزمایش خدمت رسانی بسیج سازندگی در این هفته خبر داد و گفت: برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان گیلان تا ۲۶ اردیبهشت ادامه دارد.
سرهنگ احمد ابراهیمی، شعار هفته بسیج سازندگی امسال را «همه باهم بسیج خدمت رسانی» اعلام کرد و گفت: افتتاح ۵۰ واحد مسکن محرومان،۱۷ طرح آب رسانی، برپایی میز خدمت، اهدای۸۰ سری جهیزیه به نوعروسان از مهمترین برنامه‌های در هفته بسیج سازندگی در گیلان است. 

‌رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در۶ سال گذشته بیش از ۲ هزار مسکن از سوی بسیج سازندگی گیلان با کمک خیران برای محرومان ساخته شده است، افزود: ۷۰۰ مسکن محرومان نیز در حال حاضر در دست ساخت است.
وی همچنین به آبرسانی در مناطق محروم گیلان اشاره و تصریح کرد: در ۲ سال گذشته آب رسانی ۳۷۰ روستا در غرب گیلان به بسیج سازندگی واگذار شد که از این تعداد در ۱۵ ماه ۱۷۱ روستا به همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی ازآب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.
سرهنگ احمد ابراهیمی اضافه کرد: تاکنون هزار و ۴۲۶ صندوق قرض الحسنه بسیج در پایگاه‌های مقاومت راه اندازی شده است و این صندوق‌ها تسهیلات بدون بهره دربخش‌های مختلف از جمله درمان، اشتغال و جهیزیه به افراد خدمت رسانی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • بزرگداشتی برای یک پژوهشگر موسیقی
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • برگزاری نکوداشت یک پژوهشگر موسیقی در فرهنگسرای ارسباران
  • شوک به آبی‌های پایتخت، فرار ۸۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی مالیاتی و تنها امید بایدن
  • شوک به آبی‌های پایتخت، تنها امید بایدن و فرار ۸۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی مالیاتی
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان