Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-02@22:50:56 GMT

ماجرای ازدواج و آشنایی زنده‌یاد محسن قاضی مرادی و مهوش وقاری (فیلم)

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۷۶۲۳

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی لینک کوتاه: asriran.com/003Glv

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۷۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیدگان صدا و سیمای لرستان در جشنواره «بر بلندای حضور»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» با موضوع «انتخاب اصلح، مشارکت حداکثری، حماسه حضور» در قالب‌های خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، سرمقاله و یادداشت، عکس، موشن‌گرافیک، پادکست، مستند، کلیپ و گزارش ویدئویی مستند در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزارشد که سمیه مرادی در بخش ویدئو و مستند، خدیجه کردی و مصطفی معظمی گودرزی در بخش خبر برگزیده و از آنان تجلیل شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این مراسم گفت: ۴۷۰ اثر از ۷۳ رسانه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که پس از بررسی آثار، برگزیدگان هر بخش معرفی شدند.

اعظم روانشاد افزود: اهالی رسانه در لرستان به علت نبود بخش غیر دولتی و زیرساخت‌های اقتصادی دچار یک ضعف عمده در حوزه پشتوانه مالی هستند به همین دلیل همیشه با مسائل متعددی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

وی رعایت‌نکردن قانون «میم الف» از سوی ادارات را از دیگر چالش‌های اصحاب رسانه در لرستان عنوان کرد و گفت: انتظار داریم که استاندار لرستان ادارات را موظف به رعایت قانون «میم الف» کند تا بلکه رسانه‌ها از پشتوانه مالی و اقتصادی بهره‌مند شوند.

استاندار لرستان نیز در این جشنواره با اشاره به اینکه انتظار من از اصحاب رسانه ایجاد وحدت و یکپارچگی در جامعه است، اظهارداشت: دین مبین اسلام نیز بر وحدت و یکپارچگی تأکید کرده است.

ابوطالب شفقت به تصویب روز لرستان در اول خردادماه اشاره کرد و گفت: با پیگیری مسئولان به‌ویژه آقای زیویار استاندار سابق، روز اول خرداد، روز عملیات حاج عمران و شهدای آن به نام روز لرستان نامگذاری شده است.

وی درباره مطالبات رسانه‌ها در خصوص قانون «م الف» بیان کرد: قانون «م الف» باید بر اساس ضوابط و قانون اعمال شود که این موضوع در شورای برنامه‌ریزی و توسعه مطرح خواهد شد.

در این مراسم از کتاب‌های «دلیران لرستان در خانطومان»؛ خاطرات سه نفر از مدافعان حرم لرستان، اثر حمید فولادوند روزنامه‌نگار لرستانی و کتاب «خبرنگار جمهوری اسلامی»؛ زندگی‌نامه و خاطرات «حسن مرادی» عکاس و خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی به تحقیق سامان سپهوند و فریبا مرادی نسب و نگارش فریبا مرادی نسب رونمایی شد.

گفتنی است فراخوان جشنواره «بر بلندای حضور» ویژه اصحاب رسانه، همزمان با ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برگزارشد.

دیگر خبرها

  • برگزیدگان صدا و سیمای لرستان در جشنواره «بر بلندای حضور»
  • درخشش تسنیم در جشنواره رسانه‌ای لرستان/ ۳ خبرنگار برتر شدند
  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد
  • گزارش زنده: تراکتور 0 - استقلال 0
  • مبارزه با سن مادر غلات در بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع اسدآباد
  • سود تلفیقی وبشهر به ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید
  • نواختن زنگ سپاس معلم در مدارس قزوین 
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم