Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را حق شاگردانش دانست اما تأکید کرد که تیمش هنوز چیزی کسب نکرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته (چهارشنبه) با تساوی بدون گل در آنفیلد، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد میزبان خود لیورپول را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زین‌الدین زیدان در نشست خبری پس از این بازی به خبرنگاران گفت: زحمت کشیدیم و من فکر می‌کنم که حق‌مان بود صعود کنیم. یک همبستگی واقعی را به تصویر کشیدیم و من از بازیکنانم کاملاً راضی‌ام. بازی واقعاً خوبی بود. خوشحالم که صعود کردیم. حالاباید استراحت و تجدید قوا کنیم چون هنوز هیچ چیزی نبرده‌ایم. ما فقط می‌خواهیم از لحظه لذت ببریم.

زیزو درباره تغییر پست فدریکو والورده برای بازی در سمت راست خط دفاعی به جای آلوارو اودریوسولا و نمایش تیبو کورتوا درون دروازه هم اظهار داشت: در مورد والورده این تصمیمی بود که من فکر کردم برای تیم بهتر است و فکر می‌‌کنم که در آن پست خوب هم بازی کرد. درست است که دفاع راست پستی نیست که او در آنجا زیاد بازی کرده باشد اما به نظرم او امشب در این پست نمایش خوبی داشت. بازیکنان هجومی‌مان هم عملکرد خوبی داشتند، مارکو آسنسیو، کریم بنزما و وینیسیوس جونیور ... کورتوا هم استثنایی کار کرد. من از او هم راضی‌ام چون داشتن یک دروازه‌بان مطمئن درون دروازه که به ما اطمینان خاطر بدهد بسیار مهم است و کورتوا همیشه این کار را انجام داده است.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید در پاسخ به این سؤال که چه پیامی برای منتقدانش دارد، تأکید کرد: هیچ پیامی. ما هنوز هم در لالیگا هم در لیگ قهرمانان شانس داریم اگرچه هنوز چیزی نبرده‌ایم. بدون شک در این فصل لحظات سختی را پشت سر گذاشته‌ایم اما هنوز هم شانس داریم. کاری که باید انجام دهیم این است که با همین انگیزه و رویکرد به کارمان ادامه دهیم. به نظرم در این بازی از لحاظ فیزیکی خیلی بهتر از بازی‌مان برابر بارسلونا بودیم. در هفته‌ای که گذشت ما مجبور بودیم فشار مضاعفی به خودمان بیاوریم اما دستاوردی که از این سه بازی اخیر کسب کردیم، احساس بسیار خوبی به ما می‌دهد. چیزی که من بیش از همه در مورد بازیکنان دوست دارم و تحسین‌اش می‌کنم شخصیت آنهاست. آنها تیمی هستند که هرگز به کم قانع نیست. هرچه کارشان سخت‌تر می‌شود، اتحاد‌شان بیشتر می‌شود. اگرچه کیفیت بازی‌شان هم فوق‌العاده است اما شخصیتی که در آنها می‌بینم از هر چیزی برایم مهمتر است.

زیدان در پایان درباره رویارویی‌ تیمش با چلسی در مرحله نیمه نهایی هم گفت: ما قبل از آن بازی چند مسابقه در لالیگا داریم که اول باید روی آنها تمرکز کنیم اما تصور من این است که برابر چلسی بازی بسیار سختی خواهیم داشت.

لیگ قهرمانان اروپا| رئال مادرید با حذف لیورپول حریف چلسی شد/ دوئل میلیونرهای خاور‌میانه‌‌ای در نیمه نهایی با صعود منچسترسیتی

انتهای پیام/

 

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیورپول رئال مادرید زین الدین زیدان لیورپول رئال مادرید زین الدین زیدان لیگ قهرمانان رئال مادرید نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۷۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن امشب در هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و با نتیجه 2-2 به تساوی دست پیدا کرد.

تیم تحت هدایت ژابی آلونسو در این بازی با دو گل از حریفش عقب افتاد و قبل از ورود به وقتهای اضافه یک گل را جبران کرده بود تا اینکه در دقیقه 90+7 موفق شد به گل تساوی برسد و از شکست فرار کند.

لورکوزن با این گل ضمن یک امتیاز، برای چهل و ششمین بازی متوالی شکست ناپذیر ماند و همچنان به ارزش قهرمانی زودهنگام خود اضافه می‌کند.

ژابی آلونسو از این اتفاق خیلی خوشحال است و تایید کرد که در نظر دارد تیمش‌ بدون شکست فصل را به پایان برساند. او پس از بازی گفت:"این یک بازی سخت مقابل یک حریف قدرتمند بود و بازی با آن‌ها در لیگ قهرمانان فصل آینده جالب خواهد بود."

فراز از شکست در لحظات پایانی؟

ما نشان دادیم که این فصل در دقایق پایانی، یک شرایط خاصی داریم. نیمه اول بسیار تاکتیکی بود و موقعیت‌های زیادی برای اشتوتگارت و همینطور ما ایجاد شد. پس از دریافت دو گل ما واکنش خوبی نشان دادیم.

هدف فعلی لورکوزن؟

هواداران ما باور داشتند که می‌توانیم دوباره این کار را انجام دهیم و به بازی برگردیم. هدف بزرگ ما قهرمان شدن بود، حالا می‌خواهیم به راه خود ادامه دهیم و متوقف نشویم. می‌خواهیم تا پایان شکست ناپذیر باقی بمانیم. هنوز سه بازی باقی مانده در لیگ و یک بازی مقابل رم در هفته آینده داریم که می‌خواهیم به خوبی برای آن آماده شویم.

دیگر خبرها

  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • اطمینان توخل: نمی‌دانم چطوری اما گنابری به رئال مادرید گل خواهد زد!
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود