Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@02:06:32 GMT

لايروبي تمام قنات هاي نيشابور

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۷۷۶۶

لايروبي تمام قنات هاي نيشابور

خبرگزاری آریا-هاجر چنارانی نماینده  مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی از لایروبی تمام قنات های نیشابورخبرداد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،نماینده  مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: در سال 1400 ایجاد و گسترش مجتمع‌های گلخانه‌ای و دام‌پروری در اولویت قرار گرفته است و در همین موضوع همکاری‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی انجام خواهد پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هاجر چنارانی گفت: افزایش راندمان تولید و بهبود محصولات از اهداف رونق گلخانه‌ها خواهد بود.

وی  با اشاره به کمبود آب و بارش‌های ضعیف امسال خاطرنشان کرد: برای حل مقداری از مشکل آب شهرستان‌های نیشابور بزرگ، با همکاری و تفاهم صورت گرفته با بسیج سازندگی، تمام قنات‌های شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان طی امسال و با بودجه در اختیار نمایندگان لایروبی خواهد شد.

چنارانی یادآورشد: لایروبی 59 قنات مطرح‌شده و اجرای این طرح از نظر دولت بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که بسیج سازندگی با استفاده از ظرفیت‌های بومی این کار را با هزینه‌ای بسیار کمتر به پایان خواهد رساند.

نماینده مردم شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان  تصریح کرد: با این کار علاوه بر رونق کشاورزی، هزینه‌های تأمین آب کشاورزان نیز کاهش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لایروبی تمام قنات های نیشابور فیروزه و زبرخان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۷۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته

سعید کیاکجوری در گفت وگوبا خبرنگار مهر در حاشیه بازدید استاندار مازندران از بندر اظهار کرد: تراز آب دریای خزر طی حدود دو دهه گذشته دو متر کاهش یافته است.

وی از تامین لایروبی برای لایروبی حوضچه بندر نوشهر خبر داد و گفت: کاهش تراز آب دریای خزر از جمله دغدغه ها است و در تلاش هستیم تا کاهش تراز آب دریا را با لایروبی حوضچه و اسکله جبران کنیم.

وی به محدودیت های فراروی لایروبی اسکله اشاره واضافه کرد: از نظر فنی با چالش هایی روبرو هستیم و نمی توانیم زیاد در عمق لایروبی انجام دهیم و به فوندانسیون اسکله آسیب می زند.

مدیرکل بنادر دریانوردی مازندران گفت: مطالعات مربوط به کاهش تراز آب دریای خزر توسط موسسات مربوط در حال انجام است و اکنون تراز آب دریای خزر در سطح پایینی قرار دارد.

مازندران سه بندر در نوشهر، امیرآباد و فریدونکنار دارد.

کد خبر 6093299

دیگر خبرها

  • احیای ۲۶رشته قنات توسط بسیج سازندگی قزوین
  • آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • احیا و مرمت قنات مدوئیه
  • مرگ تدریجی آب‌بندان‌های مازندران
  • سیستان‌وبلوچستان، چهارم دروابستگی به آب قنات برای کشاورزی
  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته
  • گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه