Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خالد جعفری صبح امروز در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: نیاز است فعالیت گفتگوی دولت و بخش خصوصی بیشتر شود تا شاهد رفع موانع و مشکلات باشیم و نیاز است هر ماه یک جلسه برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: مانع زدایی و پشتیبانی‌ها بدلیل اهمیتی که دارد باید مورد توجه قرار گیرد تا شاهد عملکرد بهتری از تحقق شعار در سالجاری باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه ما می‌دانیم که جدای از شرایط کرونا، جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه را شاهدیم، افزود: بخش تولید در این راستا بیشتر تحت فشار است و باید حمایت ویژه از تولید و فعالیت‌های اقتصادی انجام شود.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان اعلام کرد: باید راهکارهای بهتری ارائه شود تا با همت همه جانبه مدیران کل پشتیبانی لازم از فعالان بخش اقتصادی انجام شود.

جعفری اضافه کرد: برای جلوگیری از فرار مالیاتی نیز باید بیشتر پیگیری کرد و گلوگاههای فرار مالیاتی باید بسته شود.

وی گفت: رشد اقتصادی و توسعه تولید به افزایش اشتغال می‌انجامد که رسیدن به این مهم نیازمند تعامل است و ادارات مالیات، بیمه و بانک‌ها تا حد امکان باید واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی را حمایت کنند.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان بیان کرد: اولویت اول ما پشتیبانی‌ها و حمایت است و رونق شهرک‌های صنعتی نیاز به کمک بانک‌ها دارد که باید مورد توجه باشد.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون اقتصادی استانداری کردستان خالد جعفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۸۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است

ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به هفته کار و کارگر و همچنین شعار سال، گفت: تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است، زیرا نقش اصلی تولید بر عهده کارگران است.

آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های  نماز جمعه اصفهان با تاکید بر مطلب فوق اظهار کرد: جهش تولید باعث استقلال اقتصادی می‌شود و استقلال اقتصادی نیز زمینه‌ساز استقلال سیاسی و فرهنگی است.

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار بی‌رحمانه مردم غزه، تصریح کرد: عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق باعث شد موج اعتراض‌های مردمی در قبال جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی به درون کشورهای اروپایی و حتی خود آمریکا راه پیدا کند، به‌طوری که دانشگاه‌های این کشورها محل اعتراض دانشجویان نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم