Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس ستاد اقامه نماز جمعه کاشان با بیان اینکه اقامه عمومی نماز جمعه فردا در کاشان لغو شد، گفت: شهروندان خطبه نماز جمعه را از فضای مجازی و رادیو استماع کنند. - اخبار استانها -

علیرضا کاشانی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشان ، ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز کرونایی اظهار داشت: نماز عبادی سیاسی جمعه کاشان در روز 27 فروردین ماه اقامه عمومی نمی‌شود و نماز جمعه تنها به ایراد خطبه محدود می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ایراد خطبه‌ها توسط آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان صورت می‌پذیرد، افزود: شهروندان و عموم مردم دارالمؤمنین کاشان می‌توانند جهت استفاده از خطبه‌های نماز جمعه سخنان آیت‌الله سلیمانی را از رادیو کاشان گوش فرا دهند.

فریضه نماز جمعه فردا در اردبیل برپا نمی‌شودتعطیلی سراسری نماز جمعه در استان فارس/ برنامه‌های ماه رمضان به‌صورت مجازی برگزار می‌شودنماز جمعه این هفته بندرعباس برگزار نمی‌شود

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه کاشان با بیان اینکه با توجه به شرایط قرمز کرونایی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به تمامی شهروندان توصیه می‌شود، ابراز داشت: امیدواریم با بهتر شدن وضعیت کرونایی شاهد برپایی نماز جمعه به صورت عمومی باشیم.

وی با بیان اینکه هرگونه تصمیم در برگزاری نماز جمعه با نظر ستاد مبارزه با کرونا صورت می‌پذیرد، گفت: در هفته جاری به دلیل شرایط قرمز کرونایی نماز جمعه به صورت عمومی اقامه نمی‌شود و بر همین اساس هرگونه تصمیم در این رابطه اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/801/ی

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعه کاشان نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است

روابط عمومی شورای وحدت اصولگرایان، درباره زمان انتشار فهرست کاندیداهای مورد حمایت این تشکل سیاسی در دور دوم انتخابات توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، احسان محمدحسینی معاون روابط عمومی و رسانه شورای وحدت، اظهار کرد: با عنایت به اصول حرفه‌ای و پرهیز از ایجاد شائبه و جلوگیری از انتشار شایعات بی‌اساس، ارائه هرگونه فهرست انتخاباتی منتسب به شورای وحدت در هر خبرگزاری و یا پایگاه خبری و فضای مجازی، فاقد اعتبار است.

وی افزود: فهرست انتخاباتی شورای وحدت فقط از وبسایت و کانال‌های رسمی این شورا در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود