Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ مهرداد سالاری روز پنجشنبه در حاشیه نشست شورای مسکن در استانداری کرمانشاه در جمع خبرنگاران، افزود: از این آمار تاکنون پروژه‌های بزرگی در سطح استان به ویژه در شهر کرمانشاه آغاز شده و تعدادی نیز به زودی آغاز خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه یادآور شد: در پروژه های واحدهای مسکونی بنیاد مستضعفان و شهرداری کرمانشاه به دلیل مشکلات زیر ساختی روند کار با کندی پیش می رود که بر اساس هماهنگی های به عمل آمده این مشکلات مرتفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری افزود: پروژه های واحدهای ایثارگران در شهرک ظفر و دولت آباد کرمانشاه نیز تا کنون اجرایی نشده که به زودی و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران روند اجرای آنها آغاز خواهد شد.

وی همچنین به مشکل واحدهای مسکن مهر نیمه کار شهرستان پاوه نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون ۱۹۲ واحد از آنها به متقاضیان تحویل داده شده و ۱۰۰ واحد دیگر نیز آماده تحویل است.

بر اساس اعلام معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه مشکلات این پروژه تا خرداد ماه به صورت کامل مرتفع خواهد شد.

سالاری همچنین با اشاره به الحاق ۳۴۰ هکتار از اراضی ملی به طرح اقدام ملی مسکن در کرمانشاه گفت: با این الحاق مشکل کمبود زمین برای تامین مسکن متقاضیان کرمانشاهی در این طرح برطرف می‌شود.

بر اساس اعلام وی این زمین ها در محدوده بین شهرک پردیس و شهرک دولت آباد قرار داد.

به گزارش ایرنا، هزار و ۷۹۹ نفر در مجموع در استان کرمانشاه برای مسکن ملی ثبت‌نام کرده‌اند که ۲۶ هزار و ۷۰۰ نفر آنها متعلق به مرکز استان است؛ از مجموع افراد ثبت نامی ۱۸ هزار و ۴۵۲ نفر واجد شرایط شناخته شدند که ۱۱ هزار و ۴۰۰ نفر آنها در شهر کرمانشاه بودند.

در طرح اقدام ملی مسکن قرار است ۴۰۰ هزار واحد مسکونی شامل ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد در شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر از سوی بنیاد مسکن و ۱۰۰ هزار واحد در بافت های فرسوده احداث شود.

در استان کرمانشاه این طرح در شهرهای کرمانشاه، اسلام آبادغرب، پاوه، تازه آباد، جوانرود، روانسر، سنقر، صحنه، قصرشیرین، کنگاور و گیلانغرب اجرا می شود و سهمیه‌ای برای سایر شهرها در نظر گرفته نشده است.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در طرح اقدام ملی، پروژه های تولید مسکن در قالب مشارکتی، واگذاری اراضی به متقاضیان، تکمیل واحدهای نیمه تمام و استفاده از تسهیلات بانکی و توجه به بافت های ناکارآمد از طریق بسته های حمایتی مدنظر است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا دارد.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه طرح اقدام ملی مسکن شهرداری کرمانشاه بنیاد مسکن کرمانشاه مسکن ملی پروندهٔ خبری کارنامه دولت تدبیر در سینه ستبر ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه طرح اقدام ملی مسکن شهرداری کرمانشاه استانداری کرمانشاه طرح اقدام ملی مسکن شهرداری کرمانشاه بنیاد مسکن کرمانشاه مسکن ملی اخبار کنکور اقدام ملی مسکن طرح اقدام ملی هزار واحد خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۸۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان ،گفت: احداث سه هزار و ۸۱۱ واحد از پروژه‌های نهضت ملی استان به بنیاد مسکن واگذار شده است. - اخبار استانها -

سعید رسولی در حاشیه بازدید استاندار و جمعی از اعضای شورای مسکن استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم کردستان، اظهار داشت: تا به امروز سه هزار و 811 واحد از پروژه‌های نهضت ملی به بنیاد مسکن واگذار شده که در شهرستان‌های استان توزیع شده است.

وی افزود: مهمترین پروژه‌ ما انبوه‌سازی بوده که 200 واحدی نهضت ملی تافگه در شهرک بهاران سنندج احداث شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان تصریح کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 9 هزار متر مربع و در دو فاز 80 و 120 واحدی تعریف شده است.

وی گفت: فاز اول که 80 واحد است جزو پروژه‌های پیشران انبوه‌‌ ساز استان است که خوشبختانه 71 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بنا به زمانبندی انجام شده در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رسولی خاطر نشان کرد: پروژه فاز دوم 120 واحدی، امروز برای انجام نازک‌کاری تعیین پیمانکار می‌شود و امیدواریم در هفته دولت سال آینده افتتاح شود.

وی اذعان کرد: زمین این پروژه در سال‌های گذشته توسط راه‌ و شهرسازی جهت اجرای پروژه‌های مسکن شهری به بنیاد مسکن واگذار شده و جزو زمین‌های مازاد بنیاد مسکن بود که در آن پروژه نهضت ملی تعریف شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان اعلام کرد: مابقی پروژه‌های 3611 واحد بنیاد مسکن در پنج شهر دیگر استان توزیع شده که جزئیات آن در زمان دیگری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • شرط تأمین زمین ۹۲ هزار متقاضی مسکن ملی در کردستان+فیلم
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲هزار و۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی تا دو هفته آینده کلید زده می شود
  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور