Web Analytics Made Easy - Statcounter

منشی واحد بازرگانی جنسیت: خانم نوع همکاری: تمام وقت مسلط به امور دفتری و کامپیوتر با روابط عمومی بالا آشنایی به امور بازرگانی و فروش و مناقصات کارشناس بازرگانی داخلی جنسیت: خانم نوع همکاری: تمام وقت مسلط به آفیس داشتن نظم کاری، مهارت عالی در انجام مذاکره ، دقت و توجه به جزئیات، مهارت ارتباطی بالا آشنا به قوانین مناقصات توانایی پیگیری پرونده های فروش حداقل 2 سال سابقه کاری مرتبط کارشناس بازرگانی خارجی جنسیت: خانم نوع همکاری: تمام وقت تسلط کامل به زبان انگلیسی مسلط به امور ثبت سفارش و تعرفه های گمرکی آشنایی با سفارش و قراردادهای خارجی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل: hr@petrosadr.com پربیننده ترین استخدام رئیس تیم فروش، کارشناس فروش، مسئول فروشگاه، فروشنده فروشگاه استخدام کارشناس تضمین کیفیت و کارشناس ایمنی و بهداشت حرفه ای در اصفهان استخدام کارشناس مالی - حقوق و دستمزد در آرتا پلاست در تهران استخدام کارمند حسابداری در گروه دارویی حکیمان طب در تهران استخدام مهندس برق و الکترونیک با حقوق ثابت و بیمه در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت برجام کارشناس بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!

یک حقوقدان و کارشناس امور بین الملل با اشاره به توئیت سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل نوشت:آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشان‌شان دهید!

به گزارش ایسنا، رضا نصری، حقوقدان و کارشناس امور بین الملل با بازنشر توئیت سفیر رژیم صهیونیستی نوشت:

«سفیر اسرائیل در سازمان ملل متحد می‌گوید اسرائیل باید در نظر داشته باشد از این سازمان - که آن را یک سازمان فاسد می‌خواند - خارج شود! 

بله لطفا! 

آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشان‌شان دهید!»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • آسیا با ترویج گفت‌وگو توانمندتر می‌شود
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • بازدید خبرنگاران داخلی و خارجی از بافت تاریخی بوشهر
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت