Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@02:27:31 GMT

توزیع روزانه 500 پرس غذای گرم بین نیازمندان

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۸۲۴۲

توزیع روزانه 500 پرس غذای گرم بین نیازمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، غفور عبداللهی صبح امروز در مراسم آغاز به کار آشپزخانه پخت غذا برای نیازمندان این شهرستان که با حضور فرماندار و جمعی از مدیران و امام جمعه موقت برگزار شد، اظهار داشت: در این ماه مبارک روزانه 500 پرس غذای گرم توسط این نهاد بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود.

وی  اظهار کرد: این برنامه توزیع غذای گرم تا پایان ماه مبارک رمضان در این شهرستان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سقز افزود: به دنبال فرموده مقام معظم رهبری در راه‌اندازی پویش همدلی و کمک مومنانه، کمیته امداد هم در این زمینه فعالیت خود را آغاز و این برنامه به شیوه‌های مختلف از همان روزهای کرونا در این شهرستان آغاز شد.

وی راه‌اندازی رزمایش گسترده مواسات و همدلی طرح اطعام مهدوی را که در ماه مبارک رمضان با همراهی خیران اجرا می شود را طرحی عنوان کرد که به جد در خدمت به محرومان خواهد بود.

عبداللهی گفت: خوشبختانه قشر خیر و نیکوکار این شهرستان همواره کمیته امداد را در زمینه های مختلف به منظور رسیدگی به نیازمندان واقعی جامعه کمک کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این ماه مبارک علاوه بر پخت غذای گرم که در یک آشپزخانه مورد اطمینان انجام می شود، جیره خشک نیز در درب منازل و با حفظ شان نیازمندان در اختیار خانواده‌های بی‌بضاعت خواهد شد.

مدیر کمیته امداد سقز افزود: علاوه بر شهر سقز، دو مرکز نیکوکاری در شهرهای صاحب و سنته این شهرستان آماده دریافت کمک های خیران در این ماه مبارک رمضان به منظور توزیع در بین نیازمندان واقعی جامعه هستند.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از 8 هزارو 700 خانوار با جمعیتی بیش از 17 هزارو 700 نفر تحت پوشش نهاد کمیته امداد در سقز هستند، بر ادامه همکاری خیران خوش‌نام سقزی در جهت کمک به این خانواده‌ها همچون گذشته تاکید کرد.

عبداللهی افزود: در سال 99 مبلغ 26 میلیارد تومان در قالب مستمری به خانواده‌های تحت پوشش پرداخت شده است.

وی همچنین اظهار کرد: مبلغ 19 میلیارد و 72 میلیون تومان برای اجرای 448 طرح اشتغالزا و نیز یک میلیارد و 382 میلیون تومان مساعدت عمرانی و 59 میلیون تومان نیز در قالب خدمات فرهنگی پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی سقز گفت: به منظور ازدواج فرزندان خانواده‌های تحت پوشش  بیش از یک میلیارد تومان کمک شده است.

انتهای پیام/2330/74

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی کمیته امداد ماه مبارک رمضان سقز عبداللهی توزیع غذای گرم بین نیازمندان کمیته امداد ماه مبارک غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی کاشفی ظهر یکشنبه در نشست خبری به میزبانی بسیج سازندگی سمنان، ضمن بیان اینکه ایجاد نیروگاه‌های کوچک مقیاس در روستاها و مناطق محروم یکی از اقدامات حوزه محرومیت زدایی است، تاکید کرد: برق تولیدی این نیروگاه‌ها از خانواده‌های محروم خریداری و در نتیجه مفر درآمدی برای این نوع خانواده‌ها مهیا می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی، شرکت برق و کمیته امداد استان سمنان در این ارتباط با هم همکاری می‌کنند، افزود: ایجاد ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس با مشارکت کمیته امداد استان سمنان در سال ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده اما تلاش می‌کنیم در سال جاری ۳۵۰ نیروگاه محقق شود.

رئیس بسیج سازندگی استان سمنان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با کمیته امداد استان در این ارتباط خبر داد و افزود: برخی از نیروگاه‌های کوچک مقیاس خانگی در استان طی هفته بسیج سازندگی افتتاح می‌شود.

کاشفی بیان کرد: ۴۹۶ متقاضی احداث نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در روستاهای استان سمنان وجود دارد که توسط کمیته امداد احصا برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی کوچک‌مقیاس تسهیلات دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی کوچک‌مقیاس در روستاهای استان سمنان نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات داده شده است، گفت: تسهیلات از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه تأمین می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی استان سمنان همچنین گفت: ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در روستاهای استان طی هفته بسیج سازندگی و با حضور مسئولان به بهره برداری خواهد رسید که کمک خوبی به لحاظ اقتصادی به خانواده‌ها می‌کند.

کد خبر 6097412

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی