Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@21:06:10 GMT

پیدا شدن جسد یک مرد در شلمزار

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۸۳۱۴

پیدا شدن جسد یک مرد در شلمزار

2 مرد که در یک سناریوی تلخ دست به قتل مرد جوانی زده بودند دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در پی کشف جسد مردی ۴۹ ساله در شلمزار، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کیار قرار گرفت.

شناسایی دو متهم در شهرستان کیار

وی افزود: ماموران بلافاصله وارد عمل شده و با انجام اقدامات فنی و تخصصی، دو متهم را در شهرستان کیار شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، در کمتر از ۲ ساعت دستگیر و آلات قتاله را نیز کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امان اللهی اضافه کرد: متهمان در بازجوئی پلیس به جرم قتل اعتراف و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل جسد قتل اخبار حوادث فرمانده انتظامی قتل دستگیری جسد شناسایی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا عکس ایران بازیگر سینما و تلویزیون فیلم خودکشی کرونا ویروس کشتی جسد قاضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۸۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید عسکری‌نیا صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان خبر داد.

عسکری نیا در تشریح این دستگیری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله «سبزدشت» بهارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مامورنما با معرفی کردن خود به عنوان مأمور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی بهارستان عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان با اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

عسکری نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مامورنما در بهارستان دستگیر شد، بیان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس به ١۴ فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088377

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات سرچشمه
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد