Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از توزیع ۲۰۰ نسخه از نرم افزار رضوان به مناسبت ماه مبارک رمضان در بین کانون های مساجد این استان و دیگر مراکز فرهنگی و مذهبی خبر داد.

حجت الاسلام« علی چراغی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، با بیان این مطلب، اظهار کرد: نرم افزار رضوان یک نرم افزار دینی و مذهبی برای استفاده کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در ماه مبارک رمضان تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه این نرم افزار شامل برنامه های قرآن، نهج البلاغه، صحيفه سجاديه، مفاتيح الجنان به همراه صوت، ترجمه، تفسير و آموزش قرآن کريم است، ابراز کرد: ۲۰۰ نسخه از اين نرم افزار با حمايت هاي خيرين جهت استفاده کانون ها در فضاي مجازي تهيه شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام یادآور شد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان می توانند از محتوای این نرم افزار در بستر فضای مجازی و شبکه های مجازی در راستای بهره مندی اعضای کانون به ویژه جوانان و نوجوانان در ماه مبارک رمضان استفاده کنند.

 

حجت الاسلام چراغی پور با بیان اینکه  برنامه های ماه مبارک رمضان در سطح کانون های مساجد با توجه به شیوع موج چهارم کرونا در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می شود، تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان سال جاری برنامه های متنوعی با محوریت فضای مجازی به ویژه برگزاری مسابقات فرهنگی به همت ۳۰۷ کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: محافل انس با قرآن، اجراي طرح تفسير قرآن توسط ائمه جماعات کانون ها، اجراي برنامه هاي ويژه شب هاي قدر، تشکيل گروه‌هاي جهادي جهت جمع آوري کمک ها و توزيع در بين محرومين همه از جمله برنامه هايي است که با محوريت فضاي مجازي در کانون هاي استان اجرا مي شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام یکی از محورهای اصلی فعالیت های کانون های مساجد در ماه مبارک رمضان اجرای طرح مواسات و رزمایش کمک های مومنانه با همراهی خیرین عنوان  و خاطرنشان کرد: در این راستا 1200بسته غذايي گوشت با حمايت هاي برنامه تلويزيوني سمت خدا و موسسه حضرت خديجه (س) در ابتداي ماه مبارک رمضان در مناطق مختلف استان توزيع شده است.

 

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: رمضان رضوان نرم افزار ایلام کانون های مساجد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ماه مبارک رمضان نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۸۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است