Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از آغاز مرحله نخست ساماندهی ترافیکی این منطقه در سال جاری خبر داد و گفت: امسال تکمیل ادامه خیابان بهشت در دستور کار قرار گرفته است.

علیرضا رفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقداماتی که در بحث ساماندهی ترافیک و جلوگیری از تخلفات رانندگی صورت گرفته، اظهار کرد: خیابان آتشگاه جاذبه‌های توریستی و گردشگری پیدا کرده از این رو در ساعات پیک ترددها به ویژه هنگام ظهر و شامگاه در نقاط مختلف این نقطه از شهر شاهد بروز ترافیک زیاد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به منظور هدایت ترافیک و اطلاع‌رسانی به شهروندان برای آگاهی از میزان ترافیک، تابلو VMS حدفاصل خیابان نبوی منش و خیابان بهشت در نظر گرفته شده که به رانندگان خودروها با توجه به وجود ترافیک، مسیر جایگزین (خیابان بهشت و خیابان قدس) را پیشنهاد می‌دهد تا جهت دسترسی به شمال غرب و شمال شرق انتخاب کنند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تکمیل ادامه خیابان بهشت را یکی دیگر از پروژه‌های این منطقه در سال جاری برشمرد و خاطرنشان کرد: تا پایان امسال فاز دوم آن نیز به پایان می‌رسد؛ البته ۸۰۰ متر باقی مانده در حال آزادسازی مسیر و اجرا است.

وی با بیان این که خیابان‌های بهستان و کوهانستان احداث و ایمن‌سازی شده است، تصریح کرد: احداث تقاطع در خیابان شهید نبوی منش (مقابل کوچه محمودی) به زودی اجرایی می‌شود همچنین مناسب‌سازی پیاده‌رو خیابان آتشگاه با تخصیص اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان در حال اجرا است.

رفیعی با اشاره به روند ساماندهی خیابان شهیدان تیموری (مقابل بوستان مهر)، گفت: برای جایگزین کردن مسیر تردد خیابان آتشگاه پیشنهاداتی مطرح و در مرحله بررسی است از جمله این که پیشنهاد ادامه خیابان بهستان به خیابان نبوی منش به صورت کمکی خیابان آتشگاه مطرح شده، اما هنوز تصویب نشده است.

وی اظهار کرد: طرح پیشنهادی دیگر از طرف معاونت ترافیک مبنی بر استفاده از مسیر کمکی شهید خرازی که از پل امام خمینی مسیر جدا می‌شود و در راستای خیابان قدس از منطقه دو شهرداری عبور می‌کند و به خیابان قدس متصل می‌شود، برای کمک به رفع ترافیک خیابان آتشگاه در حال پیگیری است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: خوشبختانه خیابان حجازی و ادامه خیابان مدرس نجفی در منطقه دو شهرداری بار ترافیک خوبی گرفته است.

کد خبر 485909

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان کلانشهر شهر پروژه هاي عمراني شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خیابان آتشگاه ادامه خیابان خیابان بهشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۸۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران

سرهنگ مجید رنجبر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین، اما روان در سطح پایتخت بودیم. 

وی ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه آزادراه تهران کرج در هر دو مسیر بدون مشکل و روان، شهید سلیمانی - صیاد، بابایی – نیروی زمینی – تا مقطع نیروی زمینی، زین الدین– صدف، علامه – شقایق، امام علی (ع) – جانبازان، شهید سلیمانی – صیاد شیرازی و رسالت قبل از پل سید خندان هم و بدون ترافیک می‌باشد. 

سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص ترافیک در محور‌های غربی پایتخت افزود: انتهای بار ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله – یادگار و در حال حرکت، آبشناسان – سردار جنگل، همت – قبل از جنت آباد، چمران - نهج البلاغ، یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله و بعد از مرزداران و حکیم – شقایق می‌باشد. 

سرهنگ شریفی بیان داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت می‌باشد. 

وی بیان کرد: هم اکنون محدوده آزادراه در محدوده غربی می‌تواند مسیر خوبی بدلیل خلوتی این محل برای تردد رانندگان باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • اصلاح هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزاطاهر شرقی
  • مسیر فعلی مونوریل قم توجیه ترافیکی ندارد
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • جزئیات طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران