Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، از توزیع ۱.۵ میلیون وعده غذایی در قالب پک افطاری ساده و تامین برنج بیش از ۲ میلیون پرس وعده غذایی گرم میان خانوارهای محروم و نیازمند خبرداد.

مهندس منصوری مدیرعامل بنیاد علوی ، گفت: با توجه به اینکه به خاطر شیوع ویروس کرونا سفره‌های افطاری در مساجد، هیأت‌ها و محلات جمع شده است، گروه های جهادی با حمایت بنیاد مستضعفان جهت حفظ سنت افطاری دادن ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون وعده غذایی در قالب بسته افطاری ساده را در شرایط کاملاٌ بهداشتی میان خانواده‌های نیازمند و محروم توزیع خواهند کرد.

منصوری ضمن اعلام خبر توزیع ۱.۵ میلیون بسته افطاری ساده، افزود: ارزش کل پک ها ۲۱ میلیارد تومان است و سعی شده است که در لبیک به توصیه رهبر معظم انقلاب این حرکت ساده وبه دور از حرکات مصرفانه و ریخت و پاش صورت پذیرد.

معاون بنیاد مستضعفان انقلاب سلامی همچنین از تامین برنج دومیلیون پرس وعده غذایی گرم خبرداد و افزود: ۴۰۰ تن برنج مرغوب ایرانی نیز به منظور تامین دو میلیون پرس وعده غذایی گرم برای نیازمندان، با ارزشی بالغ بر ۹ میلیارد تومان در اختیار گروه های جهادی و مردمی قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل بنیاد در ادامه افزود: این خدمت رسانی از شب اول ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان این ماه مبارک ادامه خواهد داشت، از همین رو پیش بینی می‌شود که ۳/۵ میلیون وعده غذایی و یا بسته‌ افطاری با ارزشی بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان میان محرومان و نیازمندان سراسر کشور توزیع شود.

انتهای پیام/ایسنا

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: وعده غذایی ۱ ۵ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۸۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • عوارض مصرف بیش از اندازه برنج سفید
  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان