Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی عبادی گفت: در ماه مبارک رمضان بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است یک میلیون و دویست هزار پرس غذای گرم و 45 هزار سبد کالا در میان نیازمندان توزیع شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان برگزاری طرح ایران همدل، اطعام مهدوی در سراسر سیستان و بلوچستان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: سال گذشته در قابل این طرح 750 هزار پرس غذای گرم و 25 هزار سبد کالا در میان مددجویان سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده امسال قرار است یک میلیون و دویست هزار پرس غذای گرم و 45 هزار سبد کالا در میان نیازمندان توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در اولین روز ماه مبارک رمضان هم 14 هزار و نهصد و هشتاد پرس غذای گرم و 2 هزار و هشتصد و هشتاد سبد کالا در مجموع با کمک کمیته امداد، مشارکت خیریه ها و مراکز نیکوکاری، مساجد و خیران توزیع شده است.

عبادی بیان کرد: توزیع غذای گرم و سبد کالا مددجویان کمیته امداد هر سال در ماه مبارک رمضان میان صورت می گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان ماه مبارک رمضان پرس غذای گرم هزار سبد کالا کمیته امداد سبد کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • رونق حمل و نقل جاده ای کالا
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد