Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ مهران طیران، رئیس بسیج سازندگی البرز گفت: با توجه به سرعت شیوع بیماری کووید ۱۹ به خصوص در موج چهارم شدت بیشتری پیدا کرده  و احتمال درگیری خانوادگی به این بیماری بسیار زیاد است، این تخت های نقاهتگاهی برای بستری بیمارانی است که امکان بستری و گذراندن دوران قرنطینه در منزل را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ طیران افزود: افرادی که در این مراکز خدمات رسانی خواهند کرد بسیجیان آموزش دیده ای هستند که در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب ۹۶۱ تیم نظارتی، حمایتی و مراقبتی ساماندهی شده اند.

او گفت:‌در هر کدام از این مراکز بسته به تعداد بیماران کرونایی بستری شده از ۲ تا ۵ نفر کار مراقبتی و خدمات رسانی به بیماران را عهده دار می شوند.

سرهنگ طیران افزود: همچنین برنامه ریزی های لازم انجام شده تا اقامتگاه های عمومی همچون هتل ها، مسافرخانه ها و مهمانسراهای دستگاه های اجرایی برای بستری بیماران کرونایی وارد عرصه شوند زیرا تعداد زیادی از بیماران هستند که به دلیل برخی از مشکلات همچون داشتن افراد مسن در منزل، منزل کوچک و یا نداشتن فردی برای مراقبت از آن ها نیاز دارند تا در این مراکز بستری شوند.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی

دریافت 10 MB

تصویربردار: حبیبه احسنی

کد خبر 6093637

دیگر خبرها

  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین