Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@01:24:09 GMT

توليد سالانه 16 هزار تن گوشت سفيد در بابلسر

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۸۹۵۵

توليد سالانه 16 هزار تن گوشت سفيد در بابلسر

خبرگزاری آریا- مدیرجهاد کشاورزی بابلسر ، 107 واحد پرورش مرغ گوشتی و 14 واحد پرورش مرغ مادر گوشتی در این شهرستان فعال هستند.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابلسر، حمیدرضا رحمانی اظهار کرد: 107 واحد پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت 2 میلیون و 297 هزار قطعه و 14 واحد پرورش مرغ مادر گوشتی با ظرفیت 386 هزار قطعه در شهرستان بابلسر فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

         
مدیرجهاد کشاورزی شهرستان بابلسر میزان تولید سالانه گوشت مرغ این شهرستان را 16 هزار و 302 تن اعلام کرد و افزود: 44 میلیون قطعه جوجه یکروزه گوشتی نیز در این شهرستان تولید می شود که با وجود یک واحد فعال جوجه کشی به ظرفیت 14 میلیون و 800 هزار قطعه، بخش قابل توجهی از جوجه های یکروزه گوشتی تولیدی به سایر شهرهای استان ارسال می شود.

رحمانی با اشاره به اینکه توزیع نهاده‌های مورد نیاز واحدهای پرورش مرغ گوشتی و مرغ مادر از طریق سامانه بازارگاه نهاده های کشاورزی و به صورت سیستمی انجام می شود، گفت: هر مرغدار نهاده مورد نیاز خود را بر اساس ظرفیت واحد به صورت مستقیم از این طریق خریداری می‌کند.   
وی تصریح کرد: سال گذشته 35 هزار تن دانه ذرت و کنجاله سویا مورد نیاز 121 واحد فعال مرغداری بابلسر مستقیما از طریق این سامانه و بر اساس ظرفیت‌های واحدها به آن‌ها تخصیص داده شد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تولید سالانه 16 هزار تن گوشت سفید در بابلسر واحد پرورش مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۸۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) فرآیند پرورش و فرآوری گوشت الاغ، اسب و زالو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرادید

دیگر خبرها

  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 
  • سالانه بیش از ۱۵۰۰ قطعه پرنده وحشی در خراسان رضوی تیمار می‌شود
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • (ویدیو) فرآیند پرورش و فرآوری گوشت الاغ، اسب و زالو
  • چیزی به نام مرغ هورمونی وجود ندارد
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان