Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@23:49:45 GMT

صدور حدود ۳ هزار گواهی مهارت در ۸ سال

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۶۳۲۶

صدور حدود ۳ هزار گواهی مهارت در ۸ سال

فولادی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: از ابتدای سال ۹۲ تاکنون، ۲ هزار و ۹۵۶ گواهی مهارت آموزشی برای متقاضیان فعالیت در حوزه صنایع‌دستی در شهرستان صادر شده است.

او افزود: صدور این مجوز‌ها نشان از حمایت هنرمندان صنایع‌دستی دارد و آموزش در حوزه صنایع‌دستی علاوه بر افزایش مهارت و تولید، به ارتقای اقتصاد خانواده و جامعه کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولادی اظهار کرد: صنعتگرانی که نمره قبولی را در آزمون گواهی مهارت کسب کنند، می‌توانند برای دریافت مجوز پروانه تولید انفرادی و کارگاهی و همچنین دریافت تسهیلات، اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیرجند با بیان اینکه استقبال از آموزش و تولید صنایع‌دستی طی چند سال گذشته بی‌سابقه بوده است، بیان کرد: امیدواریم این اقدامات که با هدف ایجاد اشتغال و تولید محصولات داخلی در جامعه به انجام می‌رسد، همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ ر ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنایع دستی میراث فرهنگی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۶۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ محمدرضا قربانی گفت: در شهرستان برخوار دو منطقه صنعتی دولت آباد و حبیب آباد و یک ناحیه صنعتی در کمشچه فعال است که بیش از ۲۱ هزار کارگر بیمه شده دارد و در صنایع کوچک و بزرگ، واحد‌های تولیدی و کارگاهی فعال هستند.


وی افزود: شهرستان برخوار رتبه اول اشتغال از لحاظ کمترین نرخ بیکاری را دارد و پارسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در سامانه رصد توسط دستگاه را ثبت کرده است.


در این بازدید فرماندار برخوار از صنایع دستی قالی بافی، نقشه کشی، خیاطی، نقاشی روی مس، نقاشی روی کاشی و سفال، مینا کاری و فیروزه کوبی در مجموعه هنری درنا بازدید

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • در جشنواره شکوفه‌های بادام ‌شهر زیبای دژکرد چه گذشت؟
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد
  • مهارت آموزی ۲ هزار و ۱۹۸ نفر در فروردین امسال
  • اجرای برنامه‌های راهبردی برای دو زنجیره مهم مازندران
  • فعالیت ۱۶ هزار صنعتگر در حوزه صنایع دستی زنجان