Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام اتحاد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در جهرم اظهار داشت: ۶۰ تن برنج، ۵۶ تن شکر خانوار، ۵۰ تن روغن نباتی و ۵ تن و ۴۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز سهمیه‌ای برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در حال جذب و بارگیری است و به زودی در شهرستان جهرم توزیع می‌شود.

وی افزود: قیمت مصوب برنج ۱۸۵ هزار تومان و قیمت مصوب گوشت قرمز ۸۰ هزار تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم گفت: این مقدار سهمیه بین بخش های تابعه شهرستان ( مرکزی، کردیان، سیمکان) توزیع خواهد شد.

اتحاد با بیان اینکه کالاهای تنظیم بازار توسط عاملین دارای پروانه کسب معتبر جذب می‌شود، بیان داشت: همچنین این کالاها در نقاط مختلف شهر بین واحدهای صنفی دارای پروانه کسب توزیع خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم افزود: بازرسان اداره صمت، اتاق اصناف و ناظران همیار بسیج بر کالاهای اساسی و تنظیم بازار نظارت و بازرسی دارند.

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت هرگونه تخلف در زمینه توزیع کالاهای اساسی به شماره ۱۲۴ یا ۵۴۴۴۹۶۰۰ گزارش و اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان کالاهای اساسی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان جهرم رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان جهرم شهرستان جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی سه شنبه شب در نشست با قائم مقام بانک صنعت و معدن کشور افزود: یکی از ظرفیت های خوب شهرستان در حوزه معدن است.

وی بیان کرد: از طرحهای اقتصادی که زمینه اشتغال جوانان فراهم می کند حمایت می شود.

فرماندار دشتی نیز گفت: ۲۵ درصد معادن استان در شهرستان دشتی است

بحرانی یادآور شد: از حمایت های بانک صنعت و معدن از طرحهای صنعتی تقدیر می شود.

کد خبر 6093650

دیگر خبرها

  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند