Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در حکمی بهزاد باباخانی را به‌عنوان سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمانشاه منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«نظربه تعهد، تجارب و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم و با حفظ سمت به عنوان «سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با استعانت از خداوند متعال و در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های بلند نظام و رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید در انجام وظایف محوله موفق و کوشا باشید».

گفتنی است، باباخانی مدیرکل امور اقتصادی استانداری کرمانشاه است که با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست معاونت اقتصادی استانداری منصوب شده است.

پیش از این هدایت حاتمی معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه بود که طبق اعلام صورت گرفته برای ادامه خدمت به وزارت صنعت، معدن و تجارت برگشته است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه مقام معظم رهبری دولت تدبیر و امید حکم سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه اقتصادی استانداری کرمانشاه سرپرست معاونت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد

محمد پورکیانی به‌عنوان سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام، طی حکمی از سوی عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون، محمد پورکیانی به‌عنوان سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام منصوب شد.

پورکیانی سابقه سرپرستی و دبیری فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی را در کارنامه دارد.

ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را تحریم کرد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • استان یزد، غرفه برتر نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد