Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدی از آغاز فرآیند ثبت نام مجازی در بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد زاهدی در گفت و گو با اروم نیوز، گفت: مرحله‌ی استانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی از  ۲۵ فروردین با شعار «آینده ساختنی است» در سه محور امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و از خود گذشتگی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاقه مندان به شرکت در رقابت صحنه‌ای جشنواره در سه گروه سنی دختر و پسر (۱۲ تا ۱۸ سال)، زنان و مردان (۱۸ سال به بالا) و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها تا ۱۵ خرداد می توانند با مراجعه به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

زاهدی خاطرنشان کرد: علاوه بر بخش قصه‌ی ۹۰ ثانیه‌ای که در دوره های قبلی اضافه شده بود دو بخش جدید با نام‌های «قصه‌گوی برتر» و «پادکست» نیز به جشنواره اضافه شده است که قصه‌گوی برتر، رقابت حرفه‌ای‌های حوزه‌ی قصه‌گویی است و با شکل و شمایلی متفاوت از سایر بخش‌های جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی است که در آن تنها افرادی می‌توانند شرکت کنند که بر اساس جدول امتیازات مشخص شده، امتیاز لازم را در حوزه‌های مختلف به دست بیاورند و پادکست یا روایت قصه در قالب یک فایل صوتی هم به عنوان یک بخش نوپا در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، فرصتی تازه برای آن‌ دسته از علاقه‌مندان به قصه‌گویی است که می‌خواهند از طریق ابزارهای نوین به ترویج این هنر بپردازند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی با اشاره به این‌که مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با شب یلدا به صورت مجازی برگزار می‌شود تصریح کرد: از خانواده‌ها، نوجوانان و پدربزرگها و مادربزرگ‌ها و هنرمندان عرصه‌ی قصه‌گویی دعوت می شود تا با ثبت نام و شرکت در این جشنواره بر غنای هنر قصه‌گویی در استان آذربایجان‌غربی کمک کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جشنواره بین المللی قصه گویی ی قصه گویی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۹۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک

معاون صدای شبکه خاوران گفت: هیات داوران پس از برگزاری نشست نهایی، نامزد دریافت جایزه در موضوعات مختلف بخش ویژه جشنواره را معرفی کردند که صدای خاوران با حضور پر رنگ در این جشنواره موفق شد در ۴ بخش اثر برگزیده داشته باشد. 

کامیابی افزود: در بخش اصلی این جشنواره عقیله پاک با اثر چریک پیر نامزد دریافت جایزه مقاومت و هانیه پیرامی با اثر آوای کار نامزد دریافت جایزه پاسداشت زبان پارسی شدند. 

وی گفت: در بخش ویژه جشنوراه هم مهدی امیر آبادی زاده با اثر گلچین با موضوع شعار سال و فاطمه زهرا روزی با اثر نماینده آقا نامزد دریافت جایزه مشارکت اجتماعی شدند. 

کامیابی گفت: بیش از ۴۰۰ اثر از سراسر کشور به سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک ارسال شد که صدای خاوران بیشترین آثار راه یافته را در بین مراکز استان‌ها دارد.

اختتامیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود