Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، این جلسه با حضور جعفر سلیمانی شهردار کاشمر و عضو و نماینده هیات مدیره در کمیسیون معاملات و محمد سنجری مدیرعامل، سرپرست معاونت بازرگانی و مدیران حراست بازرسی، حقوقی، امور شهرداریهای استان و مشهد و ... برگزارشد.
در این جلسه ضمن بازگشایی پاکات مزایدات، مناقصات و استعلامات تجاری و بازرگانی، مسایل و موانع مربوط به اینگونه مراودات تجاری سازمان با اخذ نظرات و پیشنهادات تخصصی و کارشناسی مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین انتخاب پیمانکاران و تامین کنندگان نیازها، خدمات و ... شهرداریها و دیگر نهادهای دریافت کننده خدمات از سازمان همیاری نیز بر اساس اسناد قانونی مزایدات و مناقصات و تصمیمات لازم برای اجرای پروژه ها، خرید ها و ... نیز با نظر اعضای این کمیسیون انجام می شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رفع موانع معاملات جزئی سازمان همیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر داغ درباره مجوز حرفه‌ای استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی استقلال جلسه‌ای با بازیکنان این تیم برای امضای مربوط به مسایل مجوز حرفه‌ای داشته اما حالا خبرهای تکمیلی حکایت از آن دارد که این جلسه مربوط به آپشن قراردادها بوده و ربطی به مجوز نداشته است.

پیش از این علی خطیر مدیرعامل سابق استقلال و همکارانش به گفته خودشان، تمام مدارک و اسناد مربوط به مجوز حرفه‌ای را روی سیستم بارگزاری کرده‌اند و قرار است به زودی بررسی نهایی توسط کمیته حرفه‌ای سازی روی آنها صورت بگیرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903154

دیگر خبرها

  • معاملات برق در بورس انرژی رکورد زد
  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • بررسی عملکرد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در کمیسیون اصل نود
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • تدوین نقشه راه تجارت ایران و عراق
  • خبر داغ درباره مجوز حرفه‌ای استقلال
  • نقشه راه تجارت ایران و عراق تدوین می‌شود
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد