Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال الریان قطر شب گذشته در اولین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل گوای هند قرار گرفت و به نتیجه تساوی بدون گل رضایت داد.

شجاع خلیل زاده ، مدافع لژیونر ایرانی از ابتدا در ترکیب الریان حضور داشت و 90 دقیقه بازی کرد. با این تساوی پرسپولیس به خاطر برد یک بر صفر مقابل الوحده با 3 امتیاز صدرنشین گروه پنجم ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الریان دوم و گوای هند در جایگاه سوم قرار گرفتند.

تیم الوحده امارات هم بدون امتیاز چهارم است. 

لوران بلان ، سرمربی فرانسوی و مطرح الریان بعد از تساوی تیمش مقابل گوای هند از عملکرد تیمش حرف زد. او گفت:در این مسابقات، وقتی نمی توانید سریع گل بزنید، همه چیز سخت می شود. به خصوص که حریف از نظر دفاعی عملکرد خوبی داشت و با اعتمادبنفس بود.

وی افزود:الریان از موقعیت های که در اختیارش بود، استفاده نکرد. گرمای هوا و شرجی بودن مشکل ساز بود.البته الریان سعی کرد بازی را تحت کنترل بگیرد. متاسفانه نتوانستیم از این بازی 3 امتیاز بگیریم.

بلان ادامه داد: گوا یک امتیاز گرفت. برای کسب بردی که نتوانستیم مقابل گوا به آن برسیم، به بازی بعدی با پرسپولیس فکر می کنیم که انگیزه زیادی به ما می دهد.

این مربی با تجربه تصریح کرد: الریان به اینجا آمده که برنده شود و بهترین عملکرد را داشته باشد. اما گاهی اوقات اتفاقاتی رخ می دهند که مورد نظر ما نیستند. ما تلاش می کنیم تا بهترین بازی ها را در مسابقات بعدی انجام دهیم.

پیکار الریان و پرسپولیس در تاریخ . است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا شجاع خلیل زاده پرسپولیس تساوی بدون گل قطر گروهی لیگ قهرمانان آسیا شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۱۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت

دو تیم تراکتور و استقلال در حساس‌ترین دوئل هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر از ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه) با قضاوت پیام حیدری به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم خواهند رفت.

تراکتور بعد از غلبه بر ذوب آهن در جام حذفی، تا حدودی از روز‌های اسف‌بار خود فاصله گرفته و برای عدم ورود به حواشی جدید چاره‌ای جز پیروزی بر استقلال ندارد.

در نقطه مقابل، بازی با تراکتور سخت‌ترین مسابقه استقلال برای رسیدن به قهرمانی به حساب می‌آید. آبی‌پوشان تنها یک امتیاز با پرسپولیس رده دومی اختلاف دارند و برای تثبیت جایگاه خود در صدر، محکوم به شکست تراکتور هستند.

عدم نتیجه‌گیری برابر مدعیان از بزرگ‌ترین انتقادات وارده نسبت به سرمربی پیشین تی‌تی‌ها بود. تراکتور با هدایت پاکو خمس در فصل جاری از ۵ بازی بزرگ لیگ (استقلال، سپاهان و پرسپولیس) تنها یک امتیاز کسب کرده بود و حالا حمید مطهری در آخرین بزنگاه دیدار با بزرگان، این فرصت را دارد که اولین پیروزی قرمزپوشان تبریزی در فصل جاری برابر یک مدعی را رقم بزند.

از طرفی تنها یک امتیاز از سه تقابل اخیر دو تیم عاید تی‌تی‌ها شده و شکست سنگین ۷ بر یک فصل قبل و واگذاری ۲ بر صفر بازی رفت، روحیه انتقام جویی در بازیکنان تراکتور را تقویت کرده است.

به روایت آمار:

۳۱ مسابقه بین ۲ تیم در چارچوب لیگ‌برتر برگزار شده که ۱۳ بازی را استقلال برده، ۱۰ مسابقه را تراکتور و ۸ بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

در جدال‌های لیگ‌برتری استقلال و تراکتور ۸۲ توپ از خط دروازه ۲ تیم عبور کرده که ۴۲ گل از آن استقلال و ۳۵ گل سهم تبریزی‌ها بوده است.

وضعیت ۲ تیم در ۵ بازی اخیر:

تراکتور: ۳ مساوی و ۲ باخت

استقلال: ۳ برد و ۲ مساوی

وضعیت جدول:

تراکتور با ۴۰ امتیاز در جایگاه چهارم حضور دارد و استقلال با ۵۳ امتیاز صدرنشین است.

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام