Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی زنبورها به صحبت های گواردیولا واکنش نشان داد.

هانس یواخیم واتسکه،، مدیر اجرایی باشگاه دورتموند به صحبت های پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، پپ گواردیولا پس از دیدار رفت منچسترسیتی مقابل دورتموند، راجع به این باشگاه آلمانی گفته بود:

اگر فقط یک شخص در شهر منچستر از سیاست های دورتموند شناخت داشته باشد، آن شخص من هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از فرهنگ و نحوه بازی این باشگاه مطلع هستم و نمی توانم حتی یک بازیکن بی کیفیت را در این باشگاه پیدا کنم. آن ها هزینه های زیادی برای جذب بازیکنان جوان می کنند و مبلغ زیادی را نیز به نمایندگان این بازیکنان می دهند تا آن ها را جذب کنند زیرا کیفیت فوق العاده‌ای دارند. چنین چیزی باورنکردنی است.

پس از این صحبت ها، هانس یواخیم واتسکه در مصاحبه با BBC گفت:

طی 5 سال اخیر، منچسترسیتی برای جذب بازیکنان جدید و ساخت ترکیب فعلی خود تقریبا یک میلیارد یورو هزینه کرده است. چه تیمی قادر به انجام این کار است؟ گواردیولا مجبور نیست از باشگاه های دیگر انتقاد کند. استراتژی دورتموند فوق العاده است اما پیشرفت تیم با این استراتژی دشوار است زیرا بعد از 2 یا 3 سال، اگر برخی از این بازیکنان جوان همچون هالند و سانچو عملکرد بسیار خوبی داشته باشند، بزرگ ترین باشگاه های اروپا برای جذب آن ها اقدام خواهند کرد. دورتموند باشگاهی نیست که چشم اندازهای بزرگی داشته باشد زیرا در اینجا پول زیادی ندارید. اگر من هم مثل باشگاه های دیگر پول زیادی داشته باشم تا بتوانم طی 5 سال، یک میلیارد یورو برای جذب بازیکنان جدید هزینه کنم، در این صورت می توانیم چشم اندازهای بزرگی داشته باشیم.

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس طغیان ژاوی علیه مسئولان برگزار کننده لیگ قهرمانان تست کرونای فرشاد فرجی مثبت است رضا نوروزی در طرفداری: مقابل استقلال به خودم می گفتم حتما گل می زنم؛ وحشتناک پرسپولیسی ام! تیم منتخب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2020/21 از نگاه هواسکورد جانلوییجی دوناروما، موضوع بحث یوونتوس و مینو رایولا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۱۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالاخره دل یوفا برای نیمکت‌نشین‌ها سوخت!

بر اساس آخرین اخبار، یوفا نه تنها با ۲۶ نفره شدن فهرست تیم‌ها برای حضور در جام ملت‌های اروپا موافقت کرده، بلکه این امکان را نیز فراهم کرده است که هر ۲۶ نفر انتخابی، شانس بازی کردن در روز مسابقه را داشته باشند. 

کمیته اجرایی یوفا امروز تصمیم گرفت لیست نهایی بازیکنان تیم‌های ملی برای یورو 2024 را از 23 نفر به 26 نفر افزایش دهد.

طرفداری | به گزارش اکیپ، این تصمیم، یوفا را با توصیه‌های کمیته مسابقات ملی که در تاریخ 22 آوریل با اکثریت آراء به ۲۶ نفره شدن ترکیب تیم‌ها رأی داده بود، همسو می‌کند. با افزایش تعداد بازیکنان به 26 نفر، اکنون نام تمامی بازیکنان حاضر در لیست نهایی تیم‌ها، در ترکیب روز بازی نیز گنجانده خواهد شد.

فیلیپ دیالو، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، رئیس کمیته مسابقات تیم‌های ملی و عضو کمیته اجرایی یوفا علنا مخالف این افزایش بوده‌اند. دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه نیز همین نظر را داشت.

با این حال، دشان پیشنهاد داده بود که در صورت افزایش تعداد بازیکنان، هر بازیکن باید در هر مسابقه قابل انتخاب باشد؛ برخلاف سیستم قبلی که در آن برخی از بازیکنان نمی‌توانستند در لیست روز مسابقه قرار بگیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • هزینه ۱۲ هزار میلیارد تومانی منوریل قم / چالش عبور از مقابل حرم حضرت معصومه (س) حل نشد
  • بررسی شهریه دانشگاه های اروپایی با فراکنش
  • منچسترسیتی - وولورهمپتون؛ ترکیب رسمی
  • دورتموند - آگزبورگ؛ ترکیب رسمی
  • رده‌بندی یوفا از 10 تیم برتر اروپا در 5 سال گذشته؛ غیبت آرسنال و بارسلونا / عکس
  • چلسی رقابت برای خرید مسی کوچک را برد
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • بالاخره دل یوفا برای نیمکت‌نشین‌ها سوخت!
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است