Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، مجمع جهانی بیداری اسلامی در بیانیه‌ای به دنبال اقدام خرابکارانه در سایت نطنز آورده است: رژیم‌ صهیونیستی مهمترین و بزرگ ترین تهدیدی است‌ که‌ منافع‌ و امنیت‌ جهان‌ اسلام‌ را در معرض‌ خطر قرار داده‌ و با در اختیار داشتن‌ سلاح های‌ کشتار جمعی‌ و هسته‌ای‌ و برخورداری  از پیوندهای‌ بسیار عمیق‌ شبکه‌های‌ مالی‌ در کشورهای‌ توسعه‌ یافته‌ و نفوذ بر نظامهای‌سیاسی‌ این‌ کشورها، به‌ یکی‌ از مهمترین‌ منابع‌ تهدید اقتصادی‌ و نظامی‌ و به‌ تبع‌ آنها تهدیدهای‌ اجتماعی‌ علیه‌ امت اسلامی‌، مردم منطقه‌ و بلکه جهان تبدیل‌ شده‌ است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بیانیه افزوده شده: اشغال‌ قدس‌ شریف‌ نخستین‌ قبله‌ مسلمانان‌، آوارگی‌ صدها هزار تن‌ از مسلمانان‌ فلسطین‌ و رجزخوانی های‌ پیاپی‌ سردمداران‌ رژیم‌ صهیونیستی‌ علیه‌ جهان‌ اسلام‌ و تهدید به تحقق رویای دستیابی به سرزمین های اسلامی از نیل‌ تا فرات‌، از جمله مواردی هستند که مبارزه‌ با آن را به یک وظیفه دینی و انسانی بدل کرده است. 

در ادامه بیانیه مجمع جهانی بیداری اسلامی آمده: ‌انقلاب‌ اسلامی‌ با تاسی به اصول‌ عزت‌مندانه‌ اسلامی‌ و آیه‌ شریفه‌ «لن‌ یجعل‌ الله‌ للکافرین‌ علی‌المؤمنینن‌ سبیلا»،‌ مسلمانان‌ جهان‌ را به‌ بازگشت‌ به‌ اسلام‌ فرا خواند و از ایشان خواست تا نسبت‌ به‌ مهمترین‌ مسئله‌ جهان‌ اسلام‌ که‌ همان‌ اشغال‌ سرزمین‌ فلسطین‌ به‌ دست‌ نیروهای‌ بیگانه‌ است‌، بی‌اعتنا نباشند. مخالفت‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ پیامدهای‌ بسیار جدی‌ برای‌ رژیم‌صهیونیستی‌ دربرداشت‌.

در ادامه این بیانیه آمده: با سرنگونی‌ رژیم‌ شاه‌ در ایران‌ و روی‌ کار آمدن‌ نظام‌ اسلامی‌، اسرائیل‌ تنها متحد خود در منطقه‌ را از دست‌ داد و در مقابل موجب‌ شد تا روح‌ تازه‌ای‌ در کالبد جریان‌ مبارزه‌ با این‌ رژیم‌ دمیده‌ شود. بازگشت‌ مسلمانان‌ به‌ اصول‌ اسلامی‌ وضعیت‌ را به‌ شکلی‌ بنیادین ‌تغییر داده‌ است‌. در مورد فلسطینان‌ این‌ بازگشت‌ به‌ ظهور "انتفاضه‌" انجامید، انقلابی‌ که ‌رژیم‌ صهیونیستی‌ را با بن‌بست‌ جدی‌ در نحوه‌ تعاملاتش‌ با فلسطینان‌ قرار داد.

براساس این بیانیه، رژیم‌ صهیونیستی‌ به تبع آنچه از جمهوری اسلامی نسبت به خود متصور است سناریوهای‌ متعددی‌ جهت‌ مقابله‌ و ضربه‌زدن‌ به‌ این نظام مقدس طراحی‌ کرده و در دست اجرا دارد و یکی از این سناریوها حمله‌ اسرائیل‌ به‌ مراکز هسته‌ای‌ و دفاعی‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ است‌ و تهدید مکرر ایران توسط مقامات‌ اسرائیلی، به شهادت رساندن دانشمندان هسته ای ایرانی را در دستور کار داشته و دارد.

مجمع جهانی بیداری اسلامی اعلام کرد که نمونه اخیر چنین اقدام بزدلانه و خبیثانه دشمنان راه حق را در خرابکاری سایت غنی سازی شهید احمدی روشن نطنز شاهد بودیم که شواهد اساسی آشکاری، دست داشتن و مسئولیت رژیم اسرائیل در این حمله تروریستی را نشان می دهد و نمونه دیگری از تروریسم است که توسط شنیع ترین رژیم تروریستی با هدف به خطر انداختن صلح و امنیت بین المللی، تهدید تمامیت سرزمینی، بی ثباتی منطقه و سد نمودن توسعه اقتصادی- اجتماعی ملت های مستقل برنامه ریزی، سازماندهی و تامین مالی شده است. 

براساس این بیانیه، این عمل خرابکاری تداوم همان اقدامات تروریستی است که از یک دهه قبل با ترور چندین دانشمند هسته ای ایران در سال های ۲۰۱۰، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ آغاز شد، که مستلزم توجه مناسب از سوی جامعه بین المللی و سازمان های بین المللی مرتبط می باشد. 

در ادامه این بیانیه آمده است: این رژیم علاوه بر تمامی جنایاتی که در دهه های گذشته مرتکب شده و کماکان می شود، نه تنها در اقدامات تروریستی علیه ایرانیان دخیل بوده، بلکه مستقیم و غیر مستقیم در ترور چندین شخصیت مسلمان و دانشمند دیگر در کشورهای مختلف نیز دست داشته است.  

مجمع جهانی بیداری اسلامی قویاً خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای نطنز در ایران را محکوم کرده و بر حق ایران برای انجام هر اقدامی در جهت محافظت از تاسیسات خود و واکنش مناسب و مقتضی به این حرکت تروریستی و نیز برخورداری و توسعه صلح آمیز برنامه هسته ‌ای در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی، بهداشت، صنعت و تولید برق هسته ای تاکید می‌کند و این اقدامات خرابکارانه نیز می بایست توسط آژانس و کشورهای عضو محکوم شود. 

این مجمع با بیان اینکه در این میان امت اسلامی به ویژه ملت ‌های منطقه باید با یکدیگر برای مقابله با زورگویی استعمارگران، زورمندان و سلطه گران همکاری کنند، اعلام کرد که مجمع جهانی بیداری اسلامی آماده است تا به تلاش ها و همکاری خود با علما، شخصیت ها و نخبگان کشورهای اسلامی ادامه دهد تا سایه شوم زورگویان و شیطان صفتان را از سر امت اسلامی کوتاه نموده و ارزش‌های ژرف و بلند اسلامی که همانا صلح، عدالت و کرامت انسانی است را در سراسر گیتی بگستراند.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران تروریسم انتفاضه نطنز جمهوری اسلامی رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران تروریسم انتفاضه انقلاب اسلامی ایران تروریسم انتفاضه نطنز جمهوری اسلامی رژیم صهیونیستی اخبار کنکور مجمع جهانی بیداری اسلامی هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا به مناسبت جنبش‌های جهانی برای آزادی فلسطین در سراسر دنیا بیانیه صادر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا به مناسبت جنبش‌های جهانی برای آزادی فلسطین در سراسر دنیا بیانیه صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین 
سلام فرشتگان بر سرداران رشید حضرت، ولی عصر ارواحنا و ارواح العالمین له الفداء.  

انقلابیون و مجاهدین اندیشمند ایرانی، طی عملیاتی غرورآفرین در سحرگاه ۲۶ فروردین ماه با رمز یا رسول الله (ص) که در آن اخلاق، اقتدار، علم و فنآوری درهم آمیخته شده بود، یک پیروزی تاریخی-حماسی را به امت واحده اسلام هدیه دادند.  


هیمنه تاریخی و البته پوشالی اسرائیل غاصب یک شبه فروریخت! پهپاد‌ها و موشک‌های قدیمی ایران سامانه‌های پدافندی چهار قدرت هسته‌ای جهان را به سخره گرفته و دو پایگاه نظامی که به عنوان امن‌ترین پایگاه‌های نظامی در جهان شناخته می‌شدند را با تلفات بسیار بالا به نابودی کشاندند.

پایگاه‌هایی که آشیانه‌های جنگنده‌های ۱۲۰ میلیون دلاری اف ۳۵ و نیز پیشرفته‌ترین تجهیزات جاسوسی جهان در آن جای گرفته بود. اعتراف وزیر امنیت داخلی رژیم آپارتاید صهیونیستی مبنی بر انهدام کامل این دو پایگاه به همراه شمار تلفات بالا، تاییدی بر ادعای مقامات نظامی ایران است.


در این عملیات سهمگین حیدری-خیبری، خامنه‌ای دریادل با سپاه و ارتش مکتبی و ملت مبارز و شهیدپرور ایران مرهم بر دل مظلومان غزه گذاشتند و فرمانده کل قوا در میدان اثبات کرد که یدالله فوق ایدیهم.

یاد پیر عارف جماران، خمینی کبیر (ره)، بخیر که می‌فرمود با یک دست قرآن و با دست دیگر اسلحه را برگیرید و چنان از حیثیت خود دفاع کنید که فرصت اندیشیدن را از دشمن بگیرید!
 
توکل بر ذات اقدس احدیت و اندیشه قرآنی، گرانیگاه این حرکت توحیدی است. حاشا که تنها صحبت از انتقام خون سرداران شهید سلیمانی، زاهدی، حجازی و دیگر همرزمان آنان باشد؛ بلکه فراز دیگری از دستاورد‌های انقلاب شکوهمند اسلامی بر صحنه تاریخ ثبت گردید و با اقتداری شگفت‌انگیز معادلات جدیدی وارد میدان نبرد جهانی شد.  

عملیات وعده صادق نخستین اقدام میدانی برای انهدام اسرائیل غاصب است!  

و اکنون رویداد‌های پس از عملیات طوفان الاقصی، که ذات خبیث دشمن وحشی و نژادپرست صهیونیستی را در کشتار وحشیانه کودکان و زنان و مردم مظلوم غزه به جهانیان نشان داده، و همچنین صبر و استقامت و توکل مردم غزه و نیز شجاعت و صلابت و مقاومت مبارزان جبهه مقاومت، و در نهایت عملیات غرورآفرین و بی‌نظیر *وعده صادق* چنان وجدان‌های پاک مردم کشور‌های گوناگون دنیا را بیدار کرده و آن‌ها را در دفاع جانانه از احیای کشور مستقل فلسطین به حرکت درآورده که این امر فرصت چشمگیر و بی‌نظیری را برای تحقق آرمان‌های فلسطینی امامین انقلاب فراهم آورده است. حرکت و جنبش مردم در سراسر جهان با شعار آزادی فلسطین از بحر تا نهر، خود خاطرات ماه‌های پیش از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران را در اذهان تداعی می‌کند و از امروز مسئولیتی سنگین‌تر بر دوش دولت و مجلس انقلابی و همه آزادیخواهان و انقلابیونی که دل در گرو نابودی این غده سرطانی و آزادی فلسطین عزیز بسته‌اند، قرار می‌دهد.

روشن است که انقلابیون برای تداوم این امواج خروشان مردمی در حمایت از آرمان‌های فلسطین باید تا حصول نتیجه نهایی برنامه‌ریزی شایسته‌ای داشته باشند.

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا به همراه امت اسلام و ملت غیور ایران برای پیروزی نهایی فلسطین، محور مقاومت و رزمندگان سرافراز ایران دست به دعا برمی‌دارد و مطمئن است که وَ مَن یَتَوَلَّ اللَّهَ وَ رَسولَهُ وَ الَّذینَ آمَنوا فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ.


السلام علیکم و رحمة الله و برکاته 
انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا

دیگر خبرها

  • فرانسه هم اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در رفح را محکوم کرد
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • خلیفه کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • خلیفه‌ کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کردند
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند
  • واکنش مجمع جهانی بیداری اسلامی به سرکوب اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین