Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@11:33:19 GMT

کشت پیاز در هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی فریدن

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۱۶۸۰

کشت پیاز در هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی فریدن

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسن احمدی شاپورآبادی مدیر جهاد کشاورزی فریدن با اشاره به اینکه کشت پیاز هر سال از اواخر اسفند آغاز و تا اواخر اردیبهشت ادامه دارد گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان فصل کشت ۱۱۰۰ هکتار اراضی فریدن به ۱۸۰۰ هکتار برسد.

حسن احمدی شاپورآبادی با بیان اینکه برای کاشت هر هکتار پیاز تقریبا ۷۰ کارگر نیاز است افزود: در این دو ماه بیش از ۱۲۰ هزار نفر روز کارگر در شهرستان مشغول به کار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: حدود ۱۰۰ هزار نفر روز آن کارگر فصلی و از خارج از منطقه، وارد شهرستان می‌شوند.

مدیر جهاد کشاورزی فریدن متوسط برداشت پیاز شهرستان را ۷۰ تن در هکتار اعلام کرد و گفت: پارسال از ۲ هزار هکتار زمین کشاورزی شهرستان، بیش از ۱۴۰ هزار تن پیاز برداشت و به بازار عرضه شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی کشت پیاز اراضی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۱۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز در شهرستان قزوین

مجتبی حسنی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: با تخریب و قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز بالغ بر ۷۸هزار مترمربع از اراضی کشاورزی منطقه میانچال از توابع بخش مرکزی این شهرستان آزاد و به چرخه تولید بازگشت.

وی اظهار داشت: بنا‌های غیر مجاز شامل احداث ساختمان، محوطه سازی و دیوارکشی بوده که با حضور نماینده دادستان، یگان حفاظت اراضی کشاورزی، امور اراضی شهرستان قزوین، نیروی انتظامی و عوامل راهداری اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود
  • یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی؛ گل یا پوچ
  • کاهش آفت ملخ در اراضی کشاورزی با بارش های بهاری
  • قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز در شهرستان قزوین
  • تأمین آب ۷۵۰۰ هکتار شالیزار محمودآباد از آببندان
  • رفع تداخلات ۲۳ هزار هکتار اراضی ساری
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان
  • قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری
  • کشت گل محمدی در ۶۰۰ هکتار اراضی کشاورزی کاشان
  • کشت ۳۵۰ هکتار گیاه دارویی در شهرستان نهاوند