Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان عباس زاده گفت: به فضل الهی گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت با درخشش در جشنواره کشوری آوای بی نشان ها مفتخر به دریافت لوح افتخار و تندیس جشنواره این جشنواره شد.

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از دریافت لوح افتخار و تندیس جشنواره کشوری آوای بی نشان ها خبر داد و گفت: به فضل الهی گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت با درخشش در جشنواره کشوری آوای بی نشان ها مفتخر به دریافت لوح افتخار و تندیس این جشنواره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت افزود: این هدایا از سوی وزارت اطلاعات و موسسه فرهنگی کساء تهران به این گروه سرود اعطا شد.


وی ضمن تشکر از مردم نجیب جنوب کرمان یادآور شد: جشنواره کشوری آوای بی نشان ها که در هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) و با هدف تجلیل از این سربازان برگزار شد و خوشبختانه گروه سرود شهید پایدار با حمایت های مردم خونگرم جنوب کرمان از میان ۱۱۳ گروه شرکت کننده حائز رتبه اول در بخش آرای مردمی و رتبه دوم در بخش فضای مجازی شد.


عباس زاده با اشاره به برنامه گروه سرود شهید پایدار در ماه مبارک رمضان، ابراز کرد: فعلا برنامه ای برای اجرای سرود در این ماه مبارک نداریم اما ۳ تک خوان گروه در حال کسب آمادگی برای شرکت در لیگ سراسری سرود هستند.


سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت افزود: این لیگ ویژه تک خوان های گروهای سرود کشوری است که هر تک خوان یکی از فرازهای دعای جوشن کبیر را اجرا می کند.


وی بیان کرد: اجراهای تک خوان های گروه های سرود در ماه مبارک رمضان از شبکه های صدا و سیما پخش می شود البته آثار ارسالی توسط داوران مورد بررسی و نقد قرار گرفته و به تک خوان های برتر نیز جوایز ویژه ای اهدا می شود.


عباس زاده اظهار کرد: از آنجایی که گروه سرود شهید پایدار ۳ تک خوان دارد بنابراین ما هر ۳ نفر آنها را برای شرکت در این لیگ معرفی کردیم.


سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت در خاتمه ضمن خدا قوت به بچه های گروه سرود شهید پایدار برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره آوای بی نشان ها سرود گروه سرود شهید پایدار کانون عباس زاده تک خوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آئین افتتاحیه مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فرمانده پایگاه بسیج ادارات، مسئولین شهرستانی، کارکنان ستادی، مربیان، هنرمندان و خانواده‌ها در محل سالن آمفی تئاتر شهید دربندی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

زهرا آب سوران در آئین افتتاحیه این جشنواره با تقدیر و تشکر از همه‌ی دست اندرکاران این جشنواره گفت: آذربایجان غربی ماه‌ها قبل آمادگی برگزاری این جشنواره را داشت که سرانجام امروز با برگزاری آئین افتتاحیه این جشنواره برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • «آوای ابرها» با دغدغه کودکان مظلوم غزه به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • «آوای ابرها» به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد