Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@00:08:45 GMT

الاهلی مقابل غول آسیا کار سختی دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۱۹۰۲

تیم فوتبال استقلال امشب از ساعت 00:45 بامداد در اولین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان می رود.

نبیل العبودی، کارشناس فوتبال عربستان در مصاحبه با شبکه «ورزش» سعودی در تحلیل این بازی، گفت: در ابتدا باید بگویم الاهلی این روزها شرایط سختی را سپری می کند و فکر می کنم در 8 بازی خود برنده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شرایط سخت الاهلی نمی تواند انتظار زیادی از این تیم در لیگ قهرمانان آسیا داشت.

وی افزود: الاهلی در اولین دیدار خود باید به مصاف استقلال ایران برود که یکی از غول های آسیا و تیمی شناخته شده برای همگان است. این تیم ایرانی سابقه دو بار قهرمانی در آسیا را دارد و الاهلی با این شرایط کار سختی را پیش رو دارد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استقلال الاهلی عربستان استقلال الاهلی عربستان لیگ قهرمانان آسیا اخبار استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۱۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان محرم نویدکیا برای سیزدهمین بازی پیاپی موفق شدند بدون شکست کارشان را به پایان برسانند و در دیدار اخیرشان برابر گل‌گهر سیرجان که دربی فوتبال کرمان هم بود، به این روند درخشان ادامه بدهند و حامد لک نیز با عکس‌العمل عالی خود برای رقم خوردن چنین اتفاقی تاثیر زیادی داشت.

حامد لک که سال گذشته دوران موفقی همراه با مس رفسنجان داشت و 13 کلین‌شیت در 24 بازی به ثبت رساند، با حضور محرم نویدکیا در این تیم هم دوباره آرامش گرفته و در دیدار با گل‌گهر سیرجان برای سیزدهین بازی پیاپی بدون شکست زمین را ترک کرد.

این دروازه‌بان قهرمانی لیگ برتر و نایب قهرمانی آسیا را همراه با پرسپولیس به دست آورده، در دیدار اخیر مس رفسنجان مقابل گل‌گهر سیرجان نیز واکنشی در دقیقه 77 برابر ضربه محکم مهاجم حریف در موقعیت تک به تک داشت که همه را به یاد عکس‌العمل‌های او در پرسپولیس و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا انداخت.

حامد لک که در فولاد خوزستان نیز شرایط تقریبا مشابهی با مس رفسنجان تجربه کرده و فقط چهار باخت را در زمان بازی برای فولاد در کارنامه داشت، حالا هم با عملکردش در جمع نارنجی پوشان نشان می‌دهد آمادگی بالایی دارد و نمی‌خواهد رکورد خود و تیمش خراب شود.

دیگر خبرها

  • سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • روزهای سختی در انتظار استقلال است
  • فصل پنجم «نون‌خ» برای سلمان همراه با چاشنی ماه عسل بود
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • تشکر روبرتو فیرمینو از هواداران الاهلی پس از برد مقابل ضمک: سه امتیاز بزرگ / فیلم
  • گلزنی ریاض محرز و روبرتو فیرمینو برای الاهلی در جریان برتری 4-1 مقابل ضمک / فیلم
  • شهاب زاهدی امروز مقابل قهرمان آسیا (عکس)