Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@04:40:02 GMT

مسئولان استانی بی‌خیال فعالیت شبانه‌روزی کارکنان شهرداری سی‌سخت+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۱۹۱۲

مسئولان استانی بی‌خیال فعالیت شبانه‌روزی کارکنان شهرداری سی‌سخت+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت،کارکنان واحد شهرسازی شهرداری سی‌سخت از بی توجهی مسئولان استانی نگران هستند چرا که کار شبانه‌روزی بعد از زلزله توان آن‌ها را گرفته است.

راهبری مسئول واحد شهرسازی شهرداری سی‌سخت در گفت وگو با فارس گفت: تا به امروز بیش از ۶۰۰ مجوز صدور پروانه ساختمانی صادر شده و به نظام مهندسی برای روند پیگیری نقشه های ساختمانی مردم ارجاع داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بیش از ۴۰۰ پروانه ساختمانی صادر و تحویل مردم جهت دریافت وام و تسهیلات بلاعوض زلزله داده شده و در این مدت چند نفر از نیروهای کنترل فنی و تعیین حریم شهرداری به کرونا مبتلا شده‌اند.

این مسئول ادامه داد: کسی نیست که جایگزین آنها شود و مشکلات مردم را پی‌گیری کند که این مهم باعث مراجعه بی‌حد و اندازه مردم به واحد شهرسازی شده است.

راهبری تصریح کرد: حجم پرونده های ارسالی به شهرداری آن چنان زیاد است که از عهده ما در این شرایطی که کمبود نیروی متخصص کار داریم، خارج است حتی کمبود فضا برای طبقه بندی پرونده های موجود داریم و متاسفانه کلیه پرونده‌ها در سطح اتاق پراکنده بوده به طوری که برای پیدا کردن یک پرونده حداقل یک ساعت باید وقت بگذاریم.

راهبری گفت: سیستم کامپیوتری ما دارای مشکل اساسی بوده این در حالی است که در همان ابتدای وقوع زلزله معاون عمرانی استاندار با حضور در شهرداری قول مساعدت و تسهیلات جهت خرید کامپیوتر و سیستم‌ را به شهرداری دادند ولی تا کنون این وعده محقق نگردیده که نیروهای شهرداری همچنان چشم انتظار هستند.

مسئول واحد شهرسازی شهرداری سی سخت اظهار داشت: ارباب رجوع با ما ارتباط مستقیم دارند به طوری که روزانه بیش از ۲۰۰ نفر مراجعه کننده داریم که کمتر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و نتیجه این شده که ۳ نفر از همکاران در واحد شهرسازی به کرونا مبتلا و خانه نشین شوند.

وی گفت: بی شک مطمئن هستیم که بقیه کارکنان واحد شهرسازی نیز به وضعیت کرونا مبتلا خواهند شد و این واحد در این شرایط تعطیل خواهد شد.

راهبری عنوان کرد: کارکنان شهرداری از روز اول زلزله تا به امروز تمام وقت و خارج از وقت اداری به صورت شبانه روزی پای کار بوده و در حال خدمات رسانی به زلزله زدگان هستند ولی تا کنون هیچ کدام از نیروهای شهرداری مورد توجه مسئولان قرار نگرفته اند و نسبت به آنها خیلی بی تفاوت هستند که جای نگرانی است.

وی گفت: مسئولان استانی به شهرداری سی سخت که از پایه های اصلی در امر خدمات رسانی به زلزله زدگان است این همه بی توجه هستند و خواسته‌های حداقلی آن‌ها را عملی نمی‌کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: زلزله حاجی زاده معاون عمرانی استاندار شهرداری سی سخت واحد شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۱۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از نیمه‌تمام بودن ۲۷۰ واحد مسکونی خسارت دیده از زلزله سال ۱۳۹۹ در سی‌سخت خبر داد و گفت: پیگیر اختصاص اعتبار یه این واحدها هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا، امروز_ پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در نشست با مدیران بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: میانگین پرداخت تسهیلات بانکی مقاوم‌سازی واحدهای روستایی در سطح کشور ۵۵ درصد بوده اما در استان ۶۲ درصد است که نشان دهنده همکاری خوب و مطلوب شبکه بانکی در این حوزه است.

وی با تاکید بر کوتاه شدن زمان پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن به متقاضیان افزود: بانک‌های استان زمان طولانی پرداخت تسهیلات مسکن را کمتر کنند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه پنج هزار و ۳۰۰و احد روستایی برای مقاوم‌سازی به بانک‌های عامل استان معرفی شد که انتظار می‌رود بانک‌ها پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی به این تعداد واحد را تسریع کنند. گفت: نظارت بر اعطای تسهیلات بانکی ضرورت دارد و چنانچه تسهیلات در جای درست خود هزینه شود دغدغه‌ها و نگرانی‌ها از بین می‌رود.

وی تصریح کرد: در جلسات کارگروه امور زیربنایی طرح‌های گردشگری مصوب می‌شوند و اعتبار دریافت می‌کنند، اما این اعتبارات در جای درست خود هزینه نشدند که حوزه مسکن نباید این‌گونه باشد.

روستا خاطرنشان کرد: تسهیلات مسکن روستایی توسط بانک‌ها از جمله بانک مسکن و بنیاد مسکن به خوبی رصد می‌شود و انحرافی در این خصوص وجود ندارد.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات به واحدهای خسارت دیده در زلزله سال ۱۳۹۹ شهر سی سخت، گفت: از مجموعه یک هزار و ۴۰۰ واحدی که در زلزله دچار خسارت شد ۲۷۰ واحد نیمه تمام مانده است که در حال پیگیری اختصاص اعتبار به این واحدها هستیم.

کد خبر 750009

دیگر خبرها

  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • رتبه اول اصفهان در میزان جاده‌های دو بانده/ جذب قیر منوط به عملکرد بافت فرسوده است
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • استفاده از «گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
  • روزی برای قدردانی از سربازان عرصه تولید در تاکستان+ فیلم
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • معاون وزیر راه در پاسخ به جماران: از خاک هرمز و ابوموسی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن استفاده نمی شود
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • ۴۳ هزار معلم آموزش دانش‌آموزان استان کرمان را به‌عهده دارند