Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@05:26:02 GMT

اطلس امنیت انتخابات استان بوشهر تدوین شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۲۱۲۸

اطلس امنیت انتخابات استان بوشهر تدوین شد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد تقی ایرانی رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر، ظهر امروز در نشست ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به ثبت‌نام در شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌های استان بوشهر عنوان کرد: در شورای اسلامی روستا‌ها نسبت به دور قبل شاهد افزایش تعداد ثبت‌نام کنندگان هستیم که با وجود تبلیغات گسترده دشمنان در عرصه انتخابات، ولی نشان از استقبال مردم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از تشکیل هیئت‌های اجرایی در شهر‌های استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این هیئت‌های اجرایی با کمترین چالش و مشکل در همه شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر تشکیل شد که از فرمانداران و بخشداران قدردانی می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه تعامل مطلوبی با هیئت‌های نظارت و اجرایی استان بوشهر برقرار شده گفت: صلاحیت ثبت‌نام کنندگان شورای اسلامی شهر‌ها بر اساس قانون انجام شد برخی شهر‌ها ۱۰۰ درصد و برخی هم تا ۹۷ درصد تایید صلاحیت شدند و در مجموع بیش از ۹۸ درصد ثبت‌نام کنندگان شورای شهر‌های استان بوشهر تایید صلاحیت شدند.

ایرانی شمار ثبت‌نام داوطلبان شورا‌های اسلامی روستایی استان بوشهر را نسبت به دوره قبل با افزایش ۷ درصدی دانست و بیان کرد: تعداد ثبت‌نام کنندگان شورا‌های اسلامی روستا‌های شهرستان بوشهر نسبت به دور پنجم ۴۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

او با تاکید بر توجه به قانون در رسیدگی به صلاحیت کاندیدا‌های شورای شهر‌ها و روستا‌ها تاکید کرد: پاسخ استعلام از تمامی مراجع ۴ گانه برای بررسی دقیق صلاحیت کاندیدا‌های شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها باید با مدرک باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند خدمات لازم به برگزاری انتخابات دهند گفت: دستگاه‌های دولتی که طبق قانون موظف هستند امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی در برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد با درخواست ستاد انتخابات، فرمانداران و بخشداران باید این امکانات در اختیار دستگاه مربوطه قرار دهند.

ایرانی از تدوین اطلس امنیت انتخابات استان خبر داد و عنوان کرد: اطلس امنیت انتخابات در استان بوشهر تدوین، تصویب و ابلاغ شده و در این راستا تشکیل کمیته امنیتی انتخابات حائز اهمیت است.

او حضور حداکثری در انتخابات را یک ضرورت دانست و بیان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی از هم اکنون ترفند‌های خود را برای کم‌رنگ شدن حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد آغاز کرده‌اند که باید برای پاسخ دندان‌شکن به دشمنان، حضوری حداکثری در انتخابات رقم بخورد و تحقق این مهم برای همه ملت ایران پیروزی و برای دشمنان شکست است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ امنیت انتخابات تایید صلاحیت انتخابات ۲۸خرداد انتخابات استان بوشهر ثبت نام کنندگان شورا های اسلامی ستاد انتخابات روستا ها شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند شنبه شب در نشست با فرماندار شهرستان جم، خاطر نشان کرد: تعامل مطلوبی بین بنیاد مسکن و بانک‌های عامل در زمینه اعطای تسهیلات برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی وجود دارد.

وی گفت: ۱۸۸ طرح هادی روستایی با اعتبار هزار و ۴۱۴ میلیارد ریال در استان بوشهر در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در خصوص آغاز عملیات اجرایی ۵۰۰ واحد مسکونی محرومین استان بوشهر تصریح کرد: این واحدها بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی نفت است که برای هر واحد مسکونی مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان و جمعاً ۱۷۵ میلیارد تومان به صورت تسهیلات پرداخت می‌شود.

برومند، از افتتاح ۷۵۰ واحد مسکونی از محل تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی در دهه حساب ۱۰۰ امام و سالروز تأسیس بنیاد مسکن در سال جاری خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) سال آینده پنج هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی شامل چهار هزار و ۱۰۰ واحد مسکن روستایی و هزار و ۵۰۰ واحد مسکن شهری افتتاح و به بهره‌برداری خواهیم رساند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در ادامه ضمن ارائه گزارش مختصری از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده، در خصوص طرح نهضت ملی مسکن و برنامه‌های پیش‌روی بنیاد مسکن را تشریح کرد.

فرماندار شهرستان جم نیز در این نشست ضمن تأکید بر همکاری و هم افزایی بیشتر مجموعه فرمانداری و بنیاد مسکن در اجرای پروژه‌های ملی نهضت مسکن، به بیان دیدگاه‌ها خود و نیازهای شهرستان پرداخت و خواستار تسریع در اجرای این پروژه‌ها شد.

سید محمد احمدپور، بنیاد مسکن را یکی از نهادهای انقلابی و یادگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران دانست و خواستار اجرای طرح هادی، بهسازی معابر در روستاها بخصوص روستاهای محروم این شهرستان شد و ابراز امیدواری کرد با تعامل و همراهی، شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در این شهرستان خواهیم بود.

وی، ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند این نهاد انقلابی به برخی مشکلات روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: با جلب مشارکت مردمی در عمران روستاها و ایجاد زمینه‌های مناسب توسعه‌ای، ایمن سازی سکونت گاه‌ها و مقاوم سازی مسکن و تعامل ویژه با دستگاه‌های مرتبط می‌توان خدمات بیشتر و بهتر به روستاییان ارائه داد و پس از این نیز ما تلاش خواهیم کرد تعامل بیشتری با این نهاد انقلابی برای پیشبرد اهداف و رفع مشکلات محرومین جامعه داشته باشیم.

کد خبر 6096738

دیگر خبرها

  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می شود
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می‌شود
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است