Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@11:27:18 GMT

اطلس امنیت انتخابات در استان بوشهر ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۲۲۰۲

اطلس امنیت انتخابات در استان بوشهر ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدتقی ایرانی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شورای اسلامی روستاها نسبت به دور قبل شاهد افزایش تعداد ثبت‌نام کنندگان هستیم که با وجود تبلیغات گسترده دشمنان در عرصه انتخابات ولی نشان از استقبال مردم دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: هیئت‌‌های اجرایی در شهرهای استان بوشهر با کمترین چالش و مشکل در همه شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر عنوان کرد: صلاحیت ثبت‌نام کنندگان شورای اسلامی شهرها بر اساس قانون انجام شد و در مجموع بیش از ۹۸ درصد ثبت‌نام کنندگان شورای شهرهای استان بوشهر تایید صلاحیت شدند.

ایرانی تصریح کرد: تعداد ثبت‌نام کنندگان شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان بوشهر نسبت به دور پنجم ۴۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی توضیح داد: اطلس امنیت انتخابات در استان بوشهر تدوین، تصویب و ابلاغ شده و در این راستا تشکیل کمیته امنیتی انتخابات حائز اهمیت است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی از هم اکنون ترفندهای خود را برای کم‌رنگ شدن حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد آغاز کرده‌اند که باید برای پاسخ دندان‌شکن به دشمنان، حضوری حداکثری در انتخابات رقم بخورد و تحقق این مهم برای همه ملت ایران پیروزی و برای دشمنان شکست است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات بوشهر امنیت ابلاغ محمدتقی ایرانی ثبت نام کنندگان استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، فیلم‌های تبلیغاتی شامل برنامه ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات از پنجشنبه همزمان با آغاز مهلت تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.  

حجت الله دهدشت دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.
وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و افزود: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزد‌های انتخابات انجام داد.
در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رقابت ۴ نامزد برای ۲ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • ۱۴۶۰ نفر عضو شوراهای شهر و روستای استان بوشهر هستند
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند