Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@20:38:40 GMT

بدترین کلاهبرداری از کم درآمدها + جزییات

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۲۳۶۱

بدترین کلاهبرداری از کم درآمدها + جزییات

سرهنگ آدینه‌لو رئیس پلیس فتا استان زنجان گفت: احدی از شهروندان زنجانی با مراجعه به پلیس فتا زنجان مدعی شد، اخیرا از طریق سایت دیوار اقدام به خرید کالا و واریز وجه به عنوان بیعانه کرده و پس از واریز وجه به حساب درج کننده آگهی، فروشنده گوشی همراه خودش را خاموش کرده است، لذا مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، او افزود: بابررسی‌های فنی و پلیسی، متهم به هویت معلوم در استان ‎ زنجان مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مراجع قضائی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

رئیس پلیس فتا استان زنجان با بیان اینکه اخذ بیعانه در خرید و فروش اجناس، ترفند قدیمی است که توسط کلاهبردارن سایبری نیز بکار برده می‌شود، از کاربران خواست قبل از واریز وجه از صحت و سقم و اصالت کالای خریداری شده اطمینان حاصل کرده و هزینه آن را پس از تحویل کالا پرداخت کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا پلیس فتا زنجان اخبار حوادث کلاهبرداری فروش شهروندان سرهنگ سایت دیوار سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا عکس ایران کرونا ویروس بازیگر سینما و تلویزیون کشتی فیلم حادثه بورس قیمت پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۲۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی

سرهنگ کاووس حبیبی بیان داشت: برابر اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه ۲ نفر خود را از مامورین پلیس آگاهی معرفی و ادعای اعمال نفوذ در دستگاه قضایی و انتظامی را دارند و از این طریق از شهروندان کلاهبرداری می‌کنند که بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند با اقدامات فنی هر دو کلاهبردار را شناسایی و آنان را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه متهمین تا کنون ۷ میلیارد ریال از ۱۲ شهروند کلاهبرداری کرده‌اند، به شهروندان توصیه کرد به سادگی فریب اینگونه افراد نخورده و قبل از انجام هرگونه اقدامی از هویت افراد اطمینان حاصل کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌های سامانه یکپارچه
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌ها
  • شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل
  • کلاهبرداری با رسید جعلی
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی های سامانه یکپارچه
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک
  • استقبال خانوار‌های استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • هشدار نسبت به کلاهبرداری از مردم در پوشش خرید و فروش عتیقه