Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکایت فدراسیون فوتبال هند از باشگاه پرسپولیس ممکن است به دردسری جدی برای سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شود. امیرساعد وکیل که در گذشته وکیل این باشگاه بوده است، مدعی شده است اگر AFC این شکایت را تایید کند، علاوه بر جریمه، خطر کسر ۳ امتیاز نیز سرخپوشان را تهدید می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، وکیل سابق باشگاه پرسپولیس به خبر شکایت فدراسیون فوتبال هند واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال هند در خبری اعلام کرد که از باشگاه پرسپولیس به دلیل انتشار یک پست توهین آمیز در فضای مجازی که مضمون آن تبیعیض‌آمیز و تحقیرآمیز بوده است به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) شکایت کرده است.

دقایقی پس از انتشار این خبر امیرساعد وکیل، وکیل پیشین سرخ پوشان پایتخت با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش از تبعات سنگین این شکایت در صورت به نتیجه رسیدن آن پرده برداشت.

ساعدوکیل مدعی شد که در صورت تایید شکایت فدراسیون فوتبال هند جریمه ۲۰ هزار دلاری و کسر ۳ امتیازی در انتظار پرسپولیسی‌ها خواهد بود!

وکیل سابق پرسپولیس نوشت:

بدون تایید کارشناس حقوق ورزشی نباید مطلبی روی صفحه رسمی باشگاه ها در فضای مجازی منتشر شود. اگر شکایت فدراسیون فوتبال هند علیه پرسپولیس در AFC به نتیجه برسد، متاسفانه ۲۰ هزار دلار جریمه، حداقل یک بازی بدون تماشاگر و کسر ۳ امتیاز در رقابت ها در انتظار است. نباید این اتفاق بیفتد! نقش حقوقدانان ورزشی را در باشگاه ها جدی بگیریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس فدراسیون فوتبال هند کنفدراسیون فوتبال آسیا امیرساعد وکیل پرسپولیس فدراسیون فوتبال هند کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی مهدی طارمی تیم ملی ایران تراکتورسازی علی کریمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش شکایت فدراسیون فوتبال هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۳۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • شکایت از جرایم اداری به کمک وکیل کیفری
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها