Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رئیسی پنجشنبه شب در یک گفت وگوی تلویزیونی با اعلام این خبر افزود: رنگ سیاه و فوق قرمز در رنگ بندی کرونایی به این معنا بوده که وضعیت قرمز است، اما شاخص آمار ابتلا و بستری کرونا بیش از قرمز می باشد.

رئیسی ادامه داد: باید رنگ بندی اعلام شده ستاد ملی مقابله کرونا که از سوی وزارت کشور به استانداری‌ها ابلاغ می‌شود، ملاک قرار گیرد البته از نظر تحلیل آماری در ۶٣ شهر شاخص‌های کرونا بالاتر از قرمز است اما در رنگ بندی قرمز شدیدترین محدودیت اعمال شده و در این شهرها محدودیت‌های‌ جدیدی اعمال نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا همچنین با بیان اینکه ما باید برای اجرای محدودیت ها بیشتر تلاش کنیم، گفت: شاخص ها نشان می دهد میزان رعایت پروتکل ها در حال افزایش است و باید محدودیت ها به دقت اجرایی شوند.

رئیسی در ادامه به موضوع واکسیسناسیون در کشور اشاره کرد و افزود: عرضه واکسن در دنیا کم است و ما از ابتدای سال قبل درگیر تامین واکسن کرونا بودیم و مذاکرات را انجام دادیم و قول‌های بسیاری داده شد.

او ادامه داد: از قرارداد ٢ میلیون واکسن روسی اسپوتنیک وی، ۴٢٠ هزار دوز واکسن دریافت کردیم، همچنین ١۶ میلیون و ٨٠٠ هزار دوز از کوواکس خریداری کردیم اما شرکت‌های تامین کننده سبد کوواکس بدعهدی کردند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: ما قول داده بودیم ١.٣ میلیون نفر را تا پایان سال ٩٩ واکسن بزنیم که تا پایان فروردین این وعده عملی می‌شود و فاز یک واکسیناسیون به اتمام می‌رسد.

رئیسی همچنین درباره واکسن های ایرانی نیز افزود: پاستور از نیمه اردیبهشت ماه می‌تواند واکسن تولید کند و در اختیار ما قرار دهد و قراردادهای خرید خارجی خوبی منعقد شده است و در اردیبهشت ماه گشایش خوبی اتفاق خواهد افتاد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در پایان گفت: همچنین به بخش خصوصی برای واردات واکسن مجوز داده شده است.

برچسب‌ها ستاد ملی علیرضا رئیسی واکسن کرونا پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد ملی علیرضا رئیسی واکسن کرونا ستاد ملی علیرضا رئیسی واکسن کرونا اخبار کنکور سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا رنگ بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد.وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد.وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع ترین خبرهای امسال دارفانی را وداع گفت‌.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902553

دیگر خبرها

  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • اظهارات جدید سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مرحله دوم انتخابات مجلس/ چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • معاون رئیسی: افکار عمومی غربی به این جمع‌بندی رسیدند که آمریکا نماد ظلم و ستم است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • قبول شدگان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون