Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته اول مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در ورزشگاه الجوهره و از ساعت ۰۰:۴۵ بامداد روز جمعه به مصاف میزبان خود تیم الاهلی عربستان رفت که در پایان شاگردان مجیدی توانستند حریف خود را با نتیجه پنج بر دو شکست دهند.

فرهاد مجیدی رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، محمد نادری(سبحان خاقانی)، مسعود ریگی، هرویه میلیچ(شیخ دیاباته)، سعید مهری(آرش رضاوند)، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری و مهدی قایدی را برای این میدان به زمین فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی الاهلی نیز محمد العویس، عبدالباسط الهند، محمد آل فتیل(ساریچ)، معتز هوساوی، عبدالله حسون، ادریس فتوحی، نوح الموسی(الاثماری) ،عبدالرحمن غریب(موقهوی)، متیریتا، سلمان المؤشر و عمر السوما را روانه این میدان کرد.  

قضاوت این دیدار را احمد فیصل از اردن بر عهده داشت. احمد مونس و محمد بکار نیز در امر قضاوت او را کمک کردند. 

نیمه نخست این دیدار به تساوی یک بر یک رسید. در دقیقه ۶ بازی شوت میلیچ از روی ضربه آزاد پس از برخورد به دیوار دفاعی حریف مقابل پای فرشید اسماعیلی قرار گرفت و این بازیکن با یک ضربه دقیق موفق به باز کردن دروازه الاهلی شد. این بازیکن بعد از گل خود پیراهن محمد دانشگر مدافع مغضوب مجیدی را به دوربین ها نشان داد.

تیم استقلال در این نیمه حملات دامنه داری روی دروازه الاهلی داشتند و بازی خود را به آنها دیکته کردند. پس از حملات استقلال این بار نوبت الاهلی بود تا حملات خود را روی دروازه استقلال ادامه دهد. این حملات سر انجام در دقیقه ۲۵ نتیجه داد و این تیم صاحب یک پنالتی شد و عمر السوما موفق شد از روی ضربه پنالتی دروازه استقلال را باز کند.  

در دقیقه ۲۹ بازی یک ضربه آزاد برای استقلال بدست آمد و قایدی با یک سانتر خوب، موقعیت بسیار خطرناکی برای تیمش ایجاد کرد و در نهایت ضربه سر یزدانی از بالای دروازه به بیرون رفت. فرشید اسماعیلی در دقیقه ۳۶ شوت بسیار خطرناکی روانه دروازه حریف کرد که با بدشانسی به بیرون رفت. عمر السوما در دقیقه ۳۷ و پس از چند خطای پشت سر هم اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد. 

آبی پوشان نیمه دوم این دیدار را طوفانی شروع کردند. در دقیقه ۴۶ این بازی یک موقعیت بسیار خوب برای اسماعیلی ایجاد شد اما این بازیکن با بدشانسی نتوانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند. شوت نادری در دقیقه ۵۰ و با شکلی خطرناک به تیرک دروازه الاهلی برخورد کرد.

فشار بالای تیم استقلال بر روی دروازه حریف در دقیقه ۵۵ جواب داد و نادری موفق شد گل دوم را در شلوغی محوطه جریمه الاهلی به ثمر برساند. استقلال پس از گل دوم حملات خود را پایان نداد و فرار مطهری در دقیقه ۶۷ با پاس او به قایدی همراه شد تا مهجم شماره ۱۰ آبی پوشان گل سوم تیمش را به ثمر برساند. المعاشر که معتقد بود گل استقلال در شرایط آفساید به ثمر رسیده اعتراض شدیدی به داور داشت که اعتراض او با کارت زرد همراه شد. 

تیم الاهلی بعد از گل سوم فشار خود را برای جبران نتیجه بیشتر کرد و توانست در دقیقه ۶۹ توسط سوما به گل برسد. الاهلی در دقیقه ۸۵ این بازی و در صحنه ای نفس گیر شوتی روانه دروازه کرد اما مظاهری در پایان با خوش شانسی توانست توپ را از روی خط دروازه بگیرد. 

گل چهارم استقلال روی یک ضد حمله سریع بدست آمد. در این حمله قایدی توانست با شوت بسیار زیبا دروازه حریف را باز کند. اما این پایان کار نبود. دیاباته موفق شد با پنالتی که خودش بدست آورد، گل پنجم استقلال را برای تیمش به ارمغان بیاورد.  

تیم استقلال به عنوان یکی از چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در گروه C با تیم های الاهلی عربستان، الدحیل قطر والشرطه عراق همگروه است. استقلال در حال حاضر صدرنشین گروه است. 

در دیگر دیدار این گروه الدحیل قطر به دیدار الشرطه عراق رفت و این تیم را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد.

تیم فوتبال استقلال دیدار بعدی خود را روز یکشنبه ۲۹ فروردین برابر الدحیل انجام خواهد داد.

برچسب‌ها باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا شیخ دیاباته لیگ قهرمانان آسیا 2021 عمر السوما

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا شیخ دیاباته باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا شیخ دیاباته لیگ قهرمانان آسیا 2021 عمر السوما اخبار کنکور لیگ قهرمانان آسیا عمر السوما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۳۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین

به گزارش "ورزش سه"، یکی از پرافتخارترین بازیکنان شاغل در لیگ برتر، در این فصل و بعد از جدایی از پرسپولیس راهی ذوب‌آهن شده و کار را در جمع شاگردان محمد ربیعی دنبال خواهد کرد.

کامیابی‌نیا که بعد از سال‌ها حضور در پرسپولیس و دستیابی به افتخارات قابل توجه، در نهایت پیراهن شماره 11 این تیم را تحویل داد، با حضور در ذوب‌آهن و در شرایطی که به دنبال استارت چالشی جدید بود با بدشانسی مواجه شد و مصدومیت باعث شد تا چند دیدار تیمش را از دست بدهد.

هافبک جنگنده ذوبی‌ها که روزهای تلخ و شیرینی را با پیراهن پرسپولیس برابر استقلال تجربه کرده بود، اکنون با پیراهن سبز اصفهانی‌ها باید به دنبال موفقیت در جمع شاگردان محمد ربیعی باشد. درست در روزهایی که رقابت در لیگ برتر برای رسیدن به‌عنوان قهرمانی به اوج خود رسیده و پرسپولیس و استقلال با فاصله یک امتیازی به دنبال دستیابی به قهرمانی این فصل هستند، کاپیتان اسبق پرسپولیس نیز انگیزه بالایی برای خودنمایی در تقابل با شاگردان جواد نکونام خواهد داشت.

کامیابی‌نیا در بازی رفت فرصت چندانی برای حضور در ترکیب تیمش برابر استقلال به دست نیاورد اما در همین دقایقی که در زمین حضور داشت، تیمش موفق شد گل دریافتی برابر حریف را جبران کرده و با تساوی از این جدال خارج شود. باید دید کامیابی‌نیا این‌بار در استادیوم آزادی که خاطرات شیرینی را در آن پشت سر گذاشته، قادر خواهد بود نمایشی به جا بگذارد که بار دیگر هواداران پرسپولیس نگاه‌شان به وی جلب شود یا خیر.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • تراکتور به سهمیه آسیا و فولاد به سقوط نزدیک‌تر شدند
  • عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!
  • احیای استقلال بعد از دو سکته ناقص/ خارجی‌ها صدر را آبی نگه داشتند
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!‏
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین