Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@14:25:53 GMT

۲ اشتباه مهلک آمریکا چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۳۹۴۳

۲ اشتباه مهلک آمریکا چیست؟

روزنامه نگار ژاپنی با انتشار مقاله ای خاطرنشان کرده که دولت جو بایدن یکی از دو اشتباه مهلک برای ایالات متحده است.

به گزارش برنا، به نقل از العالم، روزنامه نگار و دانشمند سیاسی ژاپنی، یوشیهیسا کوموری در مقاله ای در ژاپن به موقعیت امریکا در جهان از منظر سیاسی پرداخته است.

کوموری که سال ها در ایالات متحده کار کرده، معتقد است که انتخاب "رئیس جمهور ضعیف" مانند بایدن دلیل نگرانی از ایالات متحده و جایگاه این کشور به عنوان یک ابرقدرت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی معتقد است که اشتباهات کلیدی دولت جدید آمریکا "ناتوانی در مقابله با بحران سیاسی و تفرقه در کشور، ناتوانی و عدم تمایل به مقابله با دشمن واقعی آمریکا – چین را در بر دارد".

این روزنامه نگار خاطرنشان کرده که با روی کار آمدن یک دموکرات، ایالات متحده چهره جذاب "مردانه" سیاست خارجی خود را از دست داده است.

سناتور روسی الکسی پوشکوف نیز در ژانویه سال جاری در مورد ناامیدی آمریکایی ها از دولت جو بایدن رئیس جمهور جدید این کشور با انتشار مقاله ای خاطرنشان کرد که بخش قابل توجهی از آمریکایی ها مخالف رئیس دولت فعلی هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ژاپن ایالات متحده دولت چین سیاست خارجی رئیس جمهور آمریکا بایدن ایالات متحده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای حکم یک روزنامه‌نگار

پریسا صالحی، روزنامه‌نگار استان البرز و دانشجوی دانشگاه الزهرا خبر داد برای اجرا حکم زندان احضار شده است. او نوشت: «طبق ابلاغیه‌ای که دیروز به دستم رسید طی پنج روز آینده برای اجرای حکم باید خودم را به شعبه ۷ اجرای احکام کرج معرفی کنم.»

وی توضیح داده است: حکم اولیه من یک سال حبس، دوسال تبعید، دوسال ممنوع‌الخروجی و دو سال ممنوعیت عضویت در شبکه‌های اجتماعی بود که در دادگاه تجدیدنظر میزان حبس به پنج ماه کاهش پیدا کرد اما بقیه موارد همچنان پابرجاست.

خانم صالحی نوشته است حکم تجدیدنظر هرگز به دست من نرسیده و طبعا بدون حکم تجدیدنظر عملا امکان درخواست اعاده دادرسی نداشت.

منبع: باشگاه روزنامه‌نگاران ایران

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درگذشت یک روزنامه نگار در تعطیلات نوروزی تایید محکومیت زندان مسعود کاظمی روزنامه نگار

دیگر خبرها

  • پکن: ایالات متحده مانع توسعه چین می‌شود
  • دعوای «تیک تاک» و جو بایدن بالا گرفت
  • واکنش عجیب مدیرعامل تیک تاک به اقدام جو بایدن
  • عزم تیک‌تاک برای مقابله با فشار دولت آمریکا
  • جنگ داخلی؛ فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!
  • واکنش سفیر روسیه در آمریکا به کمک‌های جدید به اوکراین
  • سرنوشت سیاسی بایدن در گروِ تحریم نفتی ایران | فارن پالسی: بایدن به دام افراطیون برای تحریم ایران نیفتد
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • اجرای حکم یک روزنامه‌نگار
  • پنتاگون: آمریکا مذاکرات با نیجر را آغاز کرد